דיווח: אפל תעדכן את סדרת מחשבי ה-MacBook בכנס WWDC 2017

מקבוק פרו 2016

כנס המפתחים השנתי של אפל, WWDC 2017, צפוי להתקיים בעוד שבועות בודדים, בין התאריכים ה-5 ביוני ל-9 באותו החודש, ובמסגרתו, כפי שמקפידה מקפידה היצרנית מדי שנה, תציג אפל את מערכות ההפעלה החדשות ביותר בייצורה. אלא שהפעם נראה כי אירועי הכנס יביאו עימם לא רק את חידושי התוכנה החדשים של אפל, אלא גם את המילה האחרונה של זו בתחום החומרה, כאשר דיווח חדש של מארק גורמן מבלומברג חושף כי החברה תרענן את סדרת מחשבי ה-MacBook עם דגמים חדשים ומשופרים.

על פי פרטי הדיווח של בלומברג, שמביא את דבריהם של מקורות אנונימיים המעורים בתוכניות החברה, מתכוונת היצרנית להכריז במהלך יומו הראשון של כנס המפתחים השנתי, על עדכונים ל-3 סדרות המחשבים הניידים שלה. ראשונה מביניהן תהא סדרת MacBook Pro, שמחשביה החדשים יציעו מעבד אינטל מהדור השביעי (סדרת Kaby Lake), בעודם שומרים על אותו עיצוב מוכר המשלב את רצועת המגע Touch Bar.

עוד נמסר בדיווח של בלומברג כי גם סדרת MacBook 12 תזכה לעדכון וגרסה חדשה של המחשב הנייד תציע גם היא מעבד חדש בייצורה של אינטל. עבור המקבוק אייר 13, שמכירותיו, כך נמסר, ממשיכות להיות חזקות במיוחד, בכוונתה של החברה לספק עדכון הנוגע גם כן ליכולות העיבוד שלו.

ידיעה זו עומדת בקנה אחד מול הערכותיו של מינג-צ’י קאו, שציין בינואר האחרון כי אפל מתכננת לבצע עדכונים אלו במהלך השנה הקלנדרית הנוכחית. בדבריו הדגיש קאו כי אפל אף תאפשר למשתמשים לשדרג את זכרון ה-RAM של דגם ה-MacBook Pro 15 לגודל של 32 גיגה-בייט ותציע במחשבי המקבוק 12 את מעבד הדור השביעי של אינטל כמו גם הרחבת זיכרון פעולה לנפח מירבי של 16GB RAM.

מלבד מחשבי מקבוק חדשים, עשויה אפל להציג באירוע את ה-Apple iPad Pro 10.5 ומוצר מתחרה ל-Echo של אמזון, שיציע רמקול עוצמתי ותמיכה בעוזרת הוירטואלית Siri. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים