המצלמה של HTC U11 מקבלת את הציון הגבוה ביותר במבחן אתר הצילום DXOMARK

HTC U11

מכשיר הדגל החדש מבית היצרנית הטיוואנית הוותיקה HTC נחשף אתמול (ג’, 16.5) והציג מפרט טכני מרשים הכולל את פלטפורמת העיבוד החזקה ביותר מבית קוואלקום כיום, ה-Snapdragon 835. דגש מיוחד במכשיר ה-HTC U11 מקבלת מצלמת האולטרה-פיקסל (UltraPixel) המשולבת בגבו, זו מציעה חיישן 12 מגה-פיקסל בו כל פיקסל מגיע בגודל 1.4μm ומפתח צמצם f/1.7.

על פי מבחן הצילום שערך אתר הצילום Dxomark, מזנקת מצלמת ה-HTC U11 לראש הרשימה, עם ציון של 90 (מתוך 100), תוך שהיא עוקפת את מצלמת ה-Google Pixel אשר החזיקה בתואר המצלמה הטובה ביותר עד כה. HTC אינה זרה לציונים גבוהים בתחום הצילום, כאשר גם מכשיר הדגל הקודם של החברה, HTC 10, זכה לציון גבוה של 88 באתר Dxomark, ועמד בראש הרשימה בסמוך להכרזתו. דגמי ה-Samsung Galaxy S8 וה-Sony Xperia X Performance זכו לציון דומה בשלב מאוחר יותר.

את הציון הגבוה מקבל HTC U11 בעיקר הודות לרמת רעש נמוכה בתמונות שצולמו וכן הודות לפוקוס מהיר במיוחד בצילום תמונות בתאורה טובה ובתאורה נמוכה. באתר הצילום מדגישים כי השימוש בפיקסלים גדולים יותר וייצוב תמונה (OIS) עזרו במיוחד בהפקת תמונות ללא “רעש”, כאשר רכיב זיהוי הפאזה עבור הפוקוס האוטומטי במצלמת ה-Dual Pixel של הסמארטפון הינו אחד מהטובים שבדק אתר הצילום.

השוואת תמונות ממצלמות HTC U11, גוגל פיקסל וגלקסי S8

בצד הוידאו מציינים באתר DXOMARK כי HTC U11 קיבל את הציון הגבוה ביותר עד כה מבין הסמארטפונים שנבדקו, כאשר צילום הוידאו מציג פוקוס אוטומטי מהיר, התאמה מהירה לשינויים בתאורה וייצוב תמונה המאפשרים יצירת וידאו באיכות גבוהה בקלות.

החסרונות שמיוחסים למצלמת ה-HTC U11 נוגעים בעיקר למצב ה-HDR, לגביו נאמר כי לעתים ישנה חשיפת יתר בתמונות. בצד הוידאו מציינים באתר כי בתנאי תאורה נמוכה ישנו איבוד מסוים של פרטים וצבע, כאשר בצילום וידאו ב-HDR עשויה המצלמה להציג איבוד פרטים של עצמים הנמצאים בצל או מנגד תחת תאורה גבוהה. באתר מציינים גם מצב בו איחוד של מספר תמונות לכדי תמונה אחת שמבצעת המצלמה במכשיר יגרום לטשטוש (Ghosting) של עצמים מסוימים בתמונה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים