אפליקציית Google Assistant תגיע למכשירי אייפון

Google Assistant לאייפון

במסגרת אירוע המפתחים שעורכת הערב (ד’) גוגל, הכריזה החברה כי העוזרת הדיגיטלית Google Assistant תעשה דרכה למכשירי אייפון דרך אפליקציה ייעודית. עד כה הייתה זמינה העוזרת הדיגיטלית של החברה באופן חלקי במכשיריה של אפל דרך אפליקציית השיחות Allo בלבד.

בעוד במכשירי אנדרואיד הנתמכים מספקת Google Assistant גישה מהירה דרך פקודות קוליות ומילות קוד להפעלה זריזה, אין לצפות כי העוזרת הדיגיטלית תעבוד כברירת מחדל על גבי מערכת ההפעלה iOS מבית אפל, אשר עושה שימוש ב”סירי” כברירת מחדל. האפליקציה החדשה של גוגל צפויה לספק גישה דרך אפליקציות גוגל השונות במכשירי האייפון, כאשר בגוגל ודאי בונים על קהילת המפתחים שתוסיף את היכולות של העוזרת הדיגיטלית גם לאפליקציות שלהם על גבי פלטפורמת iOS.

פרט לחשיפה אודות הגעתה של העוזרת הדיגיטלית לאייפון, ציין סקוט האפמן, מנהל המוצר של Google Assistant וסגן נשיא בגוגל, כי העוזרת הדיגיטלית תציע בקרוב תמיכה במספר שפות נוספות, בהן יפנית, ספרדית ופורטוגזית, כאשר בהמשך השנה יתווספו גם קוריאנית ואיטלקית לחבילה. כמו כן, ה-Google Assistant זמינה כיום על 100 מיליון מכשירים מבוססי אנדרואיד, לדברי האפמן.

האפליקציה של Google Assistant לאייפון תופץ תחילה עבור השוק האמריקאי בלבד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים