טריילר ראשון למסע בין כוכבים: דיסקברי

תמונה באדיבות CBS

נטפליקס (Netflix) ו-CBS שחררו טריילר ראשון לסדרה “מסע בין כוכבים: דיסקברי” (Star Trek: Discovery), סדרת “מסע בין כוכבים” הראשונה מאז ש”אנטרפרייז” (Enterprise) הסתיימה ב-2005.

הסדרה תתרחש בקו הזמן של הסדרות הקודמות, ותתחבר אליהן ולא אל הסרטים החדשים של ג’יי ג’יי אברהמס (J.J. Abrams). “דיסקאברי” תתרחש כעשור לפני אירועי הסדרה המקורית, ועונתה הראשונה תתמקד באירוע גדול בהיסטוריה של “מסע בין כוכבים” שסופר פעמים רבות, אך מעולם לא עלה למסך. לא נחשף עדיין מהו אותו אירוע, אך הטריילר שם דגש על כך שהדיסקאברי תתעמת עם האימפריה הקלינגונית (Klingon Empire).

הסדרה עוקבת אחר הדיסקאברי, ספינה של פדרציית החלל שיוצאת למסע לגלות כוכבים חדשים. גיבורת הסדרה הפעם היא לא קפטן הספינה, אלא הקצינה הראשית מייקל בורנאם (Michael Burnham), אותה תשחק סונקה מרטין-גרין (Sonequa Martin-Green), הלא היא סשה (Sasha) מ”המתים המהלכים“.

“דיסקאברי” הייתה הסדרה הראשונה שהפקתה נקשרה לשירות CBS All Access, שירות צפיה בתשלום של רשת CBS האמריקאית. בארצות הברית וקנדה הסדרה תהייה זמינה ב-CBS All Access בלבד, אך בשאר העולם היא תופץ על ידי נטפליקס, כולל בישראל.

אין תאריך יציאה רשמי עדיין ל”מסע בין כוכבים: דיסקאברי”, אך היא צפויה לעלות לשידור בסתיו הקרוב, עם שני פרקי פיילוט שיעלו בבת אחת ב-CBS, ושאר הפרקים יעלו על בסיס שבועי ל-CBS All Access ולנטפליקס.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים