דלף לרשת: Xiaomi Redmi Pro 2 יגיע עם מערכת השבבים Snapdragon 660

Xiaomi Redmi Pro Redmi Pro (תמונה: Xiaomi)

סדרת הפרימיום לשוק הביניים Redmi Pro נחשפה על ידי שיאומי בחודש יולי של השנה שעברה, כשזו הציעה מפרט מרשים לצד עיצוב פרימיום ומחיר מפתה. כעת, לאחר שניצני ההדלפות בעניין ממשיך דרכו מצאו דרכם אלינו לפני מספר חודשים, פרטים חדשים אודות ה-Xiaomi Redmi Pro 2 דולפים לרשת דרך אתר האינטרנט הרשמי של היצרנית.

על פי המידע שצץ באתר האינטרנט של היצרנית במהלך סוף השבוע ומאז כבר הספיק להימחק, יציע ה-Redmi Pro 2 שינויים מהותיים ביותר בהשוואה לקודמו. ראשית, את מערך הצילום הכפול שהטמיעה החברה בגבו יחליף חיישן צילום ראשי בודד ברזולוציית 16 מגה פיקסל, כשזה כנראה יוצמד לפלאש LED כפול.

בזירת הביצועים תקח פיקוד פלטפורמת השבבים המתקדמת ביותר מבית קוואלקום לשוק הבינוני-גבוה, היא כמובן Snapdragon 660. זו כוללת 8 ליבות עיבוד מסוג Kryo 260 בפיתוח יצרנית השבבים האמריקאית, שיגיעו בתדר ליבה מירבי של 2.2GHz ויחד עם המאיץ הגרפי Adreno 512.

כמו כן, נמצא מתחת למכסה המנוע של המכשיר סוללה בקיבולת מרשימה של 4,100mAh.  בחלקו הקדמי של הרדמי 2 פרו, שצפוי להציע מבנה מתכת מלא בעל קווי עיצוב דומים לרדמי פרו המקורי, נמצא צג OLED בגודל 5.5 אינץ’ וברזולוציית Full HD. מחירו לצרכן כפי שנחשף באתר החברה יעמוד על 1,199 יואן סיני, הם שווי ערך לכ-630 שקלים בלבד.

מועד הכרזה ה-Xiaomi Redmi Pro 2 אינו ברור בשלב זה, אך הדבר צפוי להתרחש בשבועות הקרובים. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים