הדלפה: כך ייראה ה-Surface Pro 5 של מיקרוסופט

מחשב Surface Pro 5 (הדלפה: VentureBeat) מחשב Surface Pro 5 (הדלפה: VentureBeat)

מחשב ה-Surface Pro הבא של מיקרוסופט צפוי להיחשף באירוע שתערוך החברה בשנחאי ביום שלישי הקרוב, ה-23 במאי, כך על פי מספר דיווחים שונים של המדליף אוון בלאס (evleks) ואתר VentureBeat. בהדלפה האחרונה שחשף בלאס מוצג המחשב הבא בסדרת ה-Surface של מיקרוסופט על כל צדדיו.

על פי בלאס, העדכונים שתציג מיקרוסופט ב-Surface Pro החדש יתמקדו בצד החומרה, בעוד הצד הויזואלי לא צפוי להשתנות רבות ויהיה דומה למחשב הקודם בסדרה, ה-Surface Pro 4, אשר הוצג לראשונה בשלהי 2015. בלאס לא חושף את מפרטו הטכני של המחשב החדש בשלב זה, אולם על פי דיווחים קודמים עשוי ה-Surface Pro 5 להציע מסך ברזולוציית 4K UHD, עט סטיילוס מעודכן שיתחבר באופן מגנטי למחשב וכמובן את מערכת ההפעלה Windows 10.

מהתמונות המודלפות ניתן ללמוד כי מחשב ה-Surface Pro 5 ימשיך להציע את מחבר ה-USB 3.0, כאשר לא נראה כי מיקרוסופט תשלב מחבר USB Type-C בדגם החדש. עדיין מדובר במחשב 2 ב-1, אשר המקלדת שלו ניתקת ומאפשרת שימוש באמצעות מסך מגע בלבד במבנה טאבלט. בגב המחשב ניתן לראות ידית נשלפת שתאפשר להעמיד את המחשב על השולחן וכן ניתן לראות כי מיקרוסופט שילבה מצלמה בחלקו העליון.

מחשב Surface Pro 5 (הדלפה: VentureBeat)
מחשב Surface Pro 5 (הדלפה: VentureBeat)

אם ישנה משמעות לתאריך המצוין על גבי מסך ה-Surface Pro שמופיע בהדלפה, הרי שמיקרוסופט עתידה להשיק את המחשב כבר ב-18 ביוני. מיקרוסופט עשויה גם לנצל את תערוכת המחשוב Computex 2017 שתיערך בסוף החודש בטייוואן על מנת להציג את המחשב החדש בפני אורחי התערוכה.

מחשב Surface Pro 5 (הדלפה: VentureBeat)
מחשב Surface Pro 5 (הדלפה: VentureBeat)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים