הודלף: זהו ה-Galaxy S8 Active – המכשיר היחיד בסדרת הדגל ללא מסך קמור

האם זהו מכשיר הדגל המוקשח Galaxy S8 Active? ( הדלפה) האם זהו מכשיר הדגל המוקשח Galaxy S8 Active? ( הדלפה)

מוקדם יותר השנה דלפו לרשת הפרטים הראשונים אודות ספינת הדגל המוקשחת הבאה לסדרת Galaxy Active מבית סמסונג, היא ה-Samsung Galaxy S8 Active (שם דגם: SM-G892A). כעת, כשאנו נמצאים מספר שבועות לקראת חודש יוני – נקודת הזמן בה צפויה היצרנית הדרום קוריאנית להשיק את הסמארטפון המוקשח הנ”ל, תמונה חדשה דולפת לרשת ומתיימרת להציג את ה-S8 אקטיב במלוא הדרו.

מהתמונה המודלפת ניתן ללמוד כי ב-Galaxy S8 Active יחסר אחד מן הפיצ’רים הבולטים והמשמעותיים ביותר בספינת הדגל של היצרנית, וזהו מסך ה-Edge הקמור. במקום זאת, כך נראה, המכשיר יציע למשתמשיו צג “שטוח” סטנדרטי ומוארך שיתהדר בשוליים דקיקים למדיי הדומים במימדיהם לאלו של ה-LG G6. מעט מעל למסך נמצא מה שנראה כמצלמת סלפי קדמית, אפרכסת השיחות וכן סורק קשתית שישמש לביטול נעילת המכשיר.

אף על פי שעיצוב המכשיר, מלבד חלקו הקדמי, אינו נחשף בתמונה המודלפת, ניתן לראות כי הגלקסי S8 אקטיב יציע מימינו ומשמאלו מעטפת מוקשחת הכוללת “בולמי זעזועים” הצפויים להיות עשויים מפוליקרבונט וגומי, בדומה ל-Galaxy S7 Active.

נוסף על כך, באפשרותנו לאשר באמצעות התמונה המודלפת כי הגלקסי S8 אקטיב יציע 4 כפתורים פיזיים במסגרתו: מימין נמצא כפתור יחיד עבור נעילה/כיבוי, בעוד מצידו השמאלי ימוקמו שני כפתורים לוויסות הווליום וכפתור נוסף שישמש עבור ביקסבי (Bixby), העוזרת הדיגיטלית החדשה של סמסונג. בשלב זה לא ידועים פרטים נוספים אודות מפרטו הטכני של ה-Galaxy S8 Active, אך ניתן להעריך כי אלו יהיו זהים לדגמי ה-S8 הסטנדרטיים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים