אולפני יוניברסל מכריזים על “היקום האפל”, פרנצ’ייז המפלצות הבא

Dark Universe תמונה: Universal Studios

אולפני יוניברסל (Universal), המחזיקים בזכויות לכמה מסרטי המפלצות האיקונים ביותר בכל הזמנים, הבטיחו מזה זמן מה שמפלצות אלה יחזרו אל המסך, ביקום קולנועי בו כולן יתקיימו זו לצד זו. כעת חשפו האולפנים את שמו של הפרנצ’ייז: “יקום אפל” (Dark Universe).

הסרט הראשון ביקום האפל יהיה “המומיה” (The Mummy) בכיכובו של טום קרוז (Tom Cruise), שצפוי לעלות למסכים בתחילת יוני. מלבד קרוז יופיע בסרט ראסל קרואו (Russell Crowe) בתפקיד ד”ר הנרי ג’קיל (Henry Jekyll), שיהיה למעשה הדבק שיחבר בין הסרטים השונים בפרנצ’ייז. ד”ר ג’קיל, כך חושפים ביוניברסל, הוא חבר בארגון שנקרא פרודיגיום (Prodigium), ארגון מסתורי שמטרתו היא לאתר מפלצות, ובמקרה הצורך להשמיד את הרוע השוכן בתוכן.

הפתיח החדש של היקום האפל יופיע לראשונה לפני תחילת “המומיה”, וילווה במוזיקה אותה הלחין דני אלפמן (Danny Elfman) במיוחד לכבוד המאורע. אלפמן ידוע בעיקר כמלחין של הפתיח של “משפחת סימפסון”, כמו גם רוב סרטיו של טים ברטון (Tim Burton). בדומה לברטון, גם אלפמן גדל על סרטי המפלצות של יוניברסל, ורואה כבוד גדול בהזדמנות להלחין לפרנצ’ייז החדש.

בניגוד לתכנון המקורי, לא יצא סרט מפלצות נוסף ב-2018. הסרט הבא בפרנצ’ייז יהיה “כלתו של פרנקנשטיין” (The Bride of Frankenstein), שמועד ליציאה ב-14 לפברואר 2019. ביל קונדון (Bill Condon), במאי החידוש של “היפה והחיה” (Beauty and the Beast) יביים את הסרט, והשחקנית שתשחק את הכלה תחשף בקרוב.

הקאסט של סרטי המפלצות ביקום האפל (תמונה: Universal Studios)
הקאסט של סרטי המפלצות ביקום האפל (תמונה: Universal Studios)

כמו כן, שני שחקנים נוספים לוהקו לשתי מפלצות נוספות, אף על פי שעוד לא הוכרזו תאריכים לסרטים בשבילם – ג’וני דפ (Johnny Depp) ישחק את האיש הבלתי נראה, וחביאר ברדם (Javier Bardem) יגלם את המפלצת של פרנקנשטיין. הליהוק המוקדם שלהם מרמז שיתכן והם יופיעו בהופעות אורח קטנות בסרטי היקום האפל הקרובים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים