היכונו לחזור לדיינג’ר זון: טום קרוז יככב באהבה בשחקים 2

במהלך ראיון בתכנית הבוקר האוסטרלית Sunrise, טום קרוז (Tom Cruise), שמקדם בימים אלה את “המומיה” (The Mummy) בכיכובו, נשאל לגבי שמועה שהתחילה לרוץ לפיה צפוי להיות המשך לסרט הפולחן “אהבה בשחקים” (Top Gun). קרוז אישר את השמועה, ואמר שהוא מעריך שצילומי הסרט יתחילו בשנה הבאה.

“אהבה בשחקים” הינו דרמה-צבאית רומנטית על קבוצה של טייסי קרב אמריקאים המתאמנים יחדיו בטופגאן (Topgun), בית ספר מתקדם לטייסי-קרב ימיים בארצות הברית. בסרט מככבים טום קרוז, ואל קילמר (Val Kilmer), אנטוני אדוורדס (Anthony Edwards) וקלי מקגיליס (Kelly McGillis), שמשחקת מדריכה בטופגאן שמפתחת רומן עם מווריק (Maverick), דמותו של קרוז.

הסרט המקורי בויים על ידי טוני סקוט (Tony Scott) המנוח, אחיו של רידלי סקוט (Ridley Scott). מכיוון שקרוז זה עתה אישר לראשונה את קיומו של הסרט החדש, לא ידועים עליו פרטים רבים, אך יש מספר רמזים.

ג’רי ברוקהיימר (Jerry Brookheimer), שהפיק את הסרט הראשון, דיווח בטוויטר עוד בינואר שהוא נפגש עם קרוז לדבר על סרט ההמשך. ואל קילמר, שנשאל באפריל על ידי מעריצים אם הוא ישחק בסרט המשך אם יהיה כזה, ענה שבוודאי, ושזה יהיה כיף אדיר מבחינתו, ככה שסביר מאד שגם קילמר וגם ברוקהיימר יהיו מעורבים בפרויקט.

עד שלא נשמע הכרזה רשמית ומסודרת יותר, לא נדע בוודאות מי ימלא איזה תפקיד בסרט, אך נכון לרגע זה אפשר לומר בבטחון ש”אהבה בשחקים 2″ קורה, ושטום קרוז כבר בפנים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים