היכונו למלחמה הגדולה: שוחרר הטריילר הראשון לעונה 7 של משחקי הכס

משחקי הכס

רשת HBO שחררה טריילר מלא ראשון לעונה 7 של סדרת הפנטזיה “משחקי הכס” (Game of Thrones). מועד היציאה של העונה השביעית והלפני-אחרונה קרב ובא, וההייפ סביבה רק עולה.

הטריילר מתחיל מלנה הידי (Lena Heady) בתפקיד המלכה סרסיי (Cersei), שמתכוננת למלחמה כוללת. מהמזרח מגיעים צבאותיה של דאנריז (Daenerys), מהדרום כוחות בני בריתה מדורן (Dorne), מהמערב בני הברזל של גרייג’וי (Greyjoy), ובצפון ג’ון סנואו (Jon Snow) הוכתר על ידי הצפוניים כמלך בצפון. היא מוכנה להלחם בכולם מלחמת חורמה עד שכולם ימותו, או עד שלא יהיו עוד בני לאניסטר (Lannister) להלחם בהם.

אנו רואים את דאנריז מגיעה לווסטרוז (Westeros), ומכריזה שהיא תשלוט במללכה שמגיעה לה מילדות. רק ג’ון סנואו בצפון דואג יותר מהמהלכים הלבנים וממלך הלילה, מאשר מהפוליטיקה הלא רלוונטית של שבע הממלכות. אף על פי כן, נדמה שהעונה הקרובה תתמקד בעיקר במלחמה בין בני האדם בממלכה, שרובם המוחלט לא מודעים לכך שהלילה הנצחי הוא איום אמיתי וממשי מאי פעם.

העונה תהייה קצרה יותר מקודמותיה, אך תעשה באותו תקציב, מה שאומר שכל פרק ייעשה בתקציב משמעותית יותר גבוה מהתקציבים של הפרקים בעונות האחרונות. בטריילר ניתן לראות הצצה למגוון עשיר של מיקומים חדשים, סצנות קרב גרנדיוזיות ואפקטים קולנועיים מהמעלה הראשונה. את שתי העונות הבאות HBO מתכננת לסיים בבום.

העונה השביעית של “משחקי הכס” תעלה למסכים ב-16 ביולי הקרוב, ותהייה זמינה לצפיה בארץ ב-Yes, HOT וסלקום tv.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים