תמונות הדמיה לאב טיפוס של LG V30 מציגות מבנה סליידר ושני מסכים

האם כך יראה LG V30? האם כך יראה LG V30?

במהלך העבודה על פיתוחם של סמארטפונים מדגמים שונים, ובייחוד עבור מכשירי הדגל, מקדישות ענקיות הטכנולוגיה זמן רב בבחינתם של עיצובים שונים המבוססים על דגמים שונים של אבות טיפוס. מטרתם היא לאפשר לחברות לבחון בצורה הטובה ביותר את האלמנטים השוניים לפני שיתקבלו כלל ההחלטות הנוגעות לעיצוב, רכיבי חומרה וכדומה.

LG אלקטרוניקס, ענקית הטכנולוגיה מקוריאה הדרומית, אינה שונה במובן זה מחברות אחרות ונראה שזו בחנה (ואולי אף עדיין בוחנת) אב טיפוס מעניין במיוחד עבור מכשיר הדגל LG V30, המפותח תחת פרוייקט בשם Project Joan. כך עולה מתוך תמונות חדשות שפרסם מדליף המובייל בעל הרקורד המרשים, אוון בלאס (evleaks), בחשבון הטוויטר הרשמי שלו.

הצצה לאחור

תמונות ההדמיה שחשף בלאס מציגות, לדבריו, כיצד נראה אחד מאבות הטיפוס אותו בחנה היצרנית לעיצובו של ה-LG V30. כפי שניתן לראות, מדובר באב טיפוס הכולל מבנה סליידר ייחודי אותו כמעט ולא ניתן למצוא בשוק המובייל, מלבד מכשירים בודדים כדוגמת ה-BlackBerry Priv. עם זאת, לא מדובר במבנה סליידר סטנדרטי – כאשר ידחוף המשתמש את מבנה הסליידר מעלה, יתגלה בפניו מסך משני שישמש עבור הפעלת פונקציות שונות.

כאשר המכשיר המוצג בתמונות סגור לחלוטין, לא חסום המסך המשני באופן מוחלט, אלא חלק קטנטן ממנו מוצג ובו ניתן לראות את השעה, התאריך ומזג האוויר. צג המכשיר הראשי נראה כבעל שוליים דקים למדי, מלבד אלו שבחלקו העליון.

האם כך יראה LG V30?
האם כך יראה LG V30?

שאר עיצוב המכשיר, אם נתעלם לרגע ממבנה הסליידר, דומה למדי לזה של ה-LG G6. מסגרתו עשויה יריעת אלומיניום מרשימה, בעוד גבו עשוי זכוכית המתעגלת מימינו ומשמאלו אל המסגרת. על גבי גב הזכוכית נמצא מערך צילום כפול הכולל 2 חיישני צילום, פלאש LED ופוקוס לייזר אוטומטי. נעדר מעיצוב אב הטיפוס ל-V30 הוא כפתור הנעילה שבגב מכשירי החברה ומשלב במרבית המקרים גם קורא ביומטרי לזיהוי טביעות אצבע.

לטענת בלאס, לא ברור האם LG עוד בוחנת את האפשרות שה-LG V30 יציע את עיצוב זה או שמא החברה ויתרה על הרעיון, שכן מדובר בתמונות המציגות אב טיפוס ישן למדי. נדגיש כי בחודשים האחרונים החלו הדיווחים סביב ה-V30 להתגבר, כאשר האחרון מביניהם הציג עיצוב אפשרי למכשיר המתבסס על פטנט שהגישה היצרנית.

ומה דעתכם על העיצוב המיוחד – האם הייתם רוצים שכך יראה ה-LG V30?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים