הודלף: האם זהו הפאנל הקדמי של מכשיר הדגל Galaxy Note 8?

Samsung Galaxy Note 7 Samsung Galaxy Note 7

אנו נמצאים במרחק חודשים ספורים ממועד ההכרזה על מכשיר הדגל הבאה לבית סמסונג, ה-Galaxy Note 8. זה, שנושא עימו את עול סאגת הסוללות המתנפחות והליך הריקול העולמי של ה-Galaxy Note 7, צפוי להיות אחד מן הדגמים החשובים ביותר עבור היצרנית הדרום קוריאנית לשנים 2017-18. וכעת, קטע וידאו קצרצר שצץ ברשת החברתית הסינית Weibo, מתיימר להציג את הפאנל שיגן על חלקו הקדמי של ה-Galaxy Note 8.

על פי הנראה בקטע הוידאו הקצר, ובמידה שאכן מדובר בפאנל הקדמי לדגם הנוט 8, יביא עימו זה קווי מתאר כלליים הדומים לאחיו הקטנים בסדרת Galaxy S8: צג ה-Super AMOLED העצום שבחלקו הקדמי יהיה נטול שוליים וכן קמור מימינו ומשמאלו.

מעל לזכוכית השקופה המוצגת בסרטון באפשרותנו לראות שוליים דקיקים ביותר בהם תשלב סמסונג את מצלמת הסלפי הקדמית וסורק הקשתית (Iris Scanner). נדגיש כי בשלב זה לא ברורה רמת האמינות של הסרטון, אם כי המידע שעולה ממנו עומד בקנה אחד מול ידיעות ודיווחים קודמים בנושא.

על פי הידוע לנו עד כה, צפוי ה-Galaxy Note 8 להגיע למשתמשיו עם מסך בגודל 6.3-6.4 אינץ’ ברזולוציית +Quad HD או אולי אף 4K, מערכת שבבים מדגם Snapdragon 835 או Exynos 8895, מערך צילום כפול שיוטמע בגבו, קורא טביעות אצבע המשולב מתחת למסך שעשוי לכפר על הקורא הביומטרי בעל המיקום הנוראי ב-Galaxy S8, עט S-Pen בעל יכולות משופרות ועוד. הכרזת המכשיר כנראה תתרחש בין החודשים אוגוסט לספטמבר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים