הודלף: Oppo R11 ו-R11 Plus עם Snapdragon 660 יוכרזו ב-10 ביוני

Oppo R11 (הדלפה) Oppo R11 (הדלפה)

Oppo, אחת מחמשת יצרניות הסמארטפונים הגדולות ביותר בעולם, עליה אנו לא זוכים לשמוע כלל בכל הנוגע לשוק הישראלי, עשויה לקיים אירוע הכרזה ביום שבת, ה-10 ביוני, ובו תציג לעולם בפעם הראשונה את צמד מכשירי הפרימיום לשוק הסמארטפונים הבינוני-גבוה, Oppo R11 ו-Oppo R11 Plus, כך לטענת סדרת דיווחים שהתפרסמו במהלך השבוע החולף.

מלבד הדיווחים שחשפו את תאריך ההכרזה על צמד הסמארטפונים, דלפו לרשת כלל הפרטים הנוגעים למפרטם הטכני, יכולותיהם ועיצובם של צמד המכשירים. על פי הידיעות והתמונות השונות, יגיעו ה-Oppo R11 ו-R11 Plus עם מבנה מתכת מלא הכולל גב אלומיניום חלק, אשר על גבי מסגרתו צמד פסי אנטנה. בולט מעל לפני גב המכשירים הוא מערך הצילום הראשי שלהם, שכולל שני חיישנים ברזולוציית 20 ו-16 מגה פיקסל. מצלמת הסלפי של השניים לא נותרת מאחור וגם עבורה משלבת אופו חיישן ברזולוציית 20 מגה פיקסל.

מתחת למכסה המנוע משתפים השניים מגוון אלמנטים, בהם: מערכת על שבב מדגם Snapdragon 660 הכוללת 8 ליבות Kryo 260 בתדר ליבה מקסימלי של 2.3GHz ובשילוב המאיץ הגרפי Adreno 512, זיכרון אחסון בנפח 64GB וקורא ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע המוטמע בכפתור הבית.

ההבדלים המהותיים בין השניים יתבטאו במספר היבטים. ראשית, ה-Oppo R11 יגיע עם מסך AMOLED בגודל 5.5 אינץ’ וברזולוציית 1080P וישלב רכיב זיכרון בנפח 4GB RAM וסוללת 3,000mAh. ה-Oppo R11 Plus, מנגד, יגיע עם צג 6 אינץ’ ברזולוציה זהה, זיכרון 6GB RAM וסוללה בנפח של 4,000mAh. מערכת ההפעלה עליה ירוצו המכשירים היא אנדרואיד 7.0 נוגט ולצידה ממשק המשתמש Color OS 3.1.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים