הצצה ראשונה: MSI GT75VR Titan – נייד גיימינג עם מקלדת מכאנית, מסך 120 הרץ ומפרט מרשים

מחשב MSI GT75VR Titan (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

בדוכן MSI אשר בתערוכת Computex 2017 בטיוואן מצאנו את סדרת המחשבים החדשה של החברה, ובראשה את ה-GT75VR Titan, נייד גיימינג בעל מפרט מרשים ולא מעט עדכונים שיאפשרו לשפר את חוויית המשחק עבור גיימרים ברף העליון.

הנייד החדש הוא מכונת משחק שאולי נועדה לנשיאה למקום למקום, אך עדיין לא מדובר במחשב קל משקל ומבנהו המאסיבי מעיד על כך יותר מכל.

במפרטו הטכני אפשר למצוא את הרכיבים המתקדמים ביותר שמציעות יצרניות שבבי העיבוד כיום: מעבד הדור השביעי של אינטל (KabyLake) בתצורה מירבית של Core-i7 מסדרה H עם אפשרות להמהרה (אובר-קלוק), כרטיס מסך מדגם GeForce GTX 1080 עם עד 8 גיגה-בייט של זיכרון GDDR5X ותמיכה ב-RAID4, כך שתוכלו לשלב בו שני כונני SSD MVNe M.2 מהירים לצד כונן HDD ועד 64 גיגה-בייט של זיכרון DDR4.

מסך ה-17.3 אינץ’ הענק המשולב במחשב מציע קצב רענון של 120 הרץ על גבי פאנל LCD מסוג TN בעל רזולוציית Full HD 1080p ורמת תאורה גבוהה למדי, אך תוכלו לבחור בעתיד גם בגרסה בעלת פאנל IPS בתצורה של עד UHD 4K ועם רמת דיוק צבעים של עד 100% מטווח Adobe RGB. תצורת ה-UHD, כמובן שלא תציע את קצב הרענון הגבוה של 120 הרץ.

מחשב MSI GT75VR Titan (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
מחשב MSI GT75VR Titan (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

על מנת לקרר רכיבים אלו בנתה MSI מערך קירור חדש עבור המחשב, לו קוראת החברה Cooler Boost Titan. מערך הקירור החדש מציע ארבעה פתחי אוורור, שניים מהם ממוקמים משני צידי המחשב והם גדולים למדי. בנוסף, משלב מערך הקירור מעל 10 צינורות קירור ושני מאווררים גדולים, ועל פי MSI לא צפוי המחשב להתחמם מעבר ל-40 מעלות בזמן משחק. במהלך ניסיון משחק קצר שבוצע על המחשב בדוכן התערוכה, לא הורגשה התחממות מוגזמת. מאחר שניידי גיימינג ידועים בהתחממות משמעותית בזמן משחק, לא נקבע כאן באופן חד משמעי כי מדובר במחשב קריר, ונמתין עד שנוכל לבדוק הנושא לעומק בסקירה מקיפה יותר.

בדומה לניידים אחרים עליהם הכריזה החברה במסגרת התערוכה, גם דגם ה-GT מקבל תמיכה בשלל צבעי הקשת דרך תאורת RGB המאירה כל כפתור במקלדת בנפרד וניתנת להגדרה באמצעות אפליקציית Steelseries המגיעה יחד עם המחשב. בעזרת האפליקציה תוכלו להגדיר תצורות מוגדרות מראש ולהכין תצורות משלכם וליצור אפקטים שונים במקלדת, כאשר לחיצה על כפתור הפונקציה במקלדת ימצא עבורכם את הפונקציות הרלוונטיות לשימוש בזמן משחק על ידי הארתן בצבע.

מחשב MSI GT75VR Titan (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
מחשב MSI GT75VR Titan (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

דבר בו שונה דגם ה-GT משני ניידי הגיימינג האחרים (GS ו-GE) עליהם הכריזה MSI במהלך תערוכת קומפיוטקס, הוא בשילובה של מקלדת מכאנית מלאה, המאפשרת לחיצה עמוקה על כל כפתור בה. ב-MSI ממשיכים לחבור ל-Steelseries גם בדגם מקלדת זה, ואף מוסיפים תצורה נוחה יותר לעכבר (טראק פד), השקועה מעט ומקלה על השימוש בו לטווחי זמן ארוכים יותר. זה יותר נוח, ודאי, ואולי שימושי בעבודה שוטפת עם המחשב, אך בזמן משחק כנראה שתרצו להמשיך להשתמש בעכבר חיצוני טוב, בטח ובטח אם כבר השקעתם מספיק על מנת לרכוש מחשב זה.

מחשב MSI GT75VR Titan (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
מחשב MSI GT75VR Titan (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

סיכום

נייד הגיימינג GT75VR Titan של MSI מציע חבילה מפתה במיוחד בצד המפרט לצד שילובה של מקלדת מכאנית מלאה המוארת בשלל צבעים, מסך בקצב רענון מהיר במיוחד ומערכת קירור אשר באמצעותה נוכל לשמור על טמפרטורות נמוכות למדי בזמן משחק. מחירו של המחשב לא צפוי להיות זול, אך לצערנו ב-MSI לא חושפים אותו בשלב זה.

*הכותב היה אורח של MSI בתערוכת Computex.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים