אלפא טלקום משיקה את ה-Huawei P10 Lite בישראל במחיר 1,499 שקלים

Huawei P10 Lite

יבואנית מוצרי וואווי בישראל, חברת אלפא טלקום הנמצאת בבעלות קבוצת אלקטרה, משיקה בישראל באופן רשמי את סמארטפון ה-Huawei P10 Lite, הגרסה הצנועה והחלשה למדי של סדרת מכשירי הדגל P10. זו תהא זמינה לצרכנים המקומיים במגוון רשתות השיווק והמכירה החל מהיום (א’, 11.6), במחיר מומלץ של 1,499 שקלים.

Huawei P10 Lite נחשף רשמית זמן קצר למדי לאחר אחיו הגדולים, ה-P10 ו-P10 פלוס, במסגרת הכרזה שקטה שבוצעה דרך אתר האינטרנט של היצרנית. קווי העיצוב הכלליים של המכשיר שונים מהותית מאחיו הגדולים, כאשר גבו עשוי ברובו מזכוכית העוטפת אותו ומתעגלת אל מסגרת המתכת, המתמזגת מצידה השני לזכוכית 2.5D המגנה על המסך.

בחלקו האחורי נמצא את קורא טביעות האצבע של המכשיר, שאינו מבצע מעבר לחלקו הקדמי בניגוד לשאר הדגמים בסדרה, ומעליו מצלמה ראשית בעלת חיישן יחיד ברזולוציית 12 מגה פיקסל וכן פלאש LED צמוד. מיתוג Leica המוכר לנו מהדגמים השונים של החברה אינו מגיע עם ה-P10 לייט. בעת שנעבור לחלקו הקדמי של המכשיר ניתן יהיה לצפות במסך בגודל 5.2 אינץ’ וברזולוציית Full HD, ומעליו תמוקם מצלמת הסלפי המציעה חיישן ברזולוציית 8 מגה פיקסל.

מתחת למכסה המנוע כולל ה-P10 Lite פלטפורמת עיבוד מסוג Kirin 658 המיוצרת על ידי וואווי ומשלבת 8 ליבות עיבוד בתדר מקסימלי של 2.1GHz, סוללה בלתי נתנת לשליפה בקיבולת של 3,000mAh, רכיב זיכרון RAM בסך 3GB וזיכרון אחסון פנימי בנפח כולל של 32 גיגה-בייט. מימדי ה-Huawei P10 Lite, עליו רצה מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.0, עומדים על 146.5 מ”מ אורך, 72 מ”מ רוחב, 7.2 מ”מ עובי ומשקל של 146 גרם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים