הוכרז: Wolfenstein II: The New Colossus – נלחמים בנאצים על אדמת ארצות הברית

כהרגלה בשנים האחרונות, Bethesda סגרה את מסיבת העיתונאים שלה ב-E3 2017 עם הכרזה גדולה על משחק מצופה שיצא עוד השנה. הפעם מדובר ב-Wolfenstein II: The New Colossus, המשך ישיר ל-The New Order, משחק היריות מגוף ראשון מ-2014.

הטריילר שחושף את המשחק מציג תחילה את המציאות בה חיות דמויות המשחק – החברה האמריקאית בשנות השישים עברה הטמעה מלאה לתוך המשטר הנאצי, ששולט באמריקאים לא רק דרך המשטר, אלא גם דרך המדיה האמריקאית וחיי היום-יום.

אנו חוזים בגיבור הראשי, בי. ג’יי. בלזקוביץ’ (B.J. Blazkowicz), שמחולץ משבי הנאצים על ידי זוגתו. אך בלזקוביץ’ עדיין מבוקש ונרדף על ידי הנאצים, ובכל מקרה לא מוכן לתת למולדתו להמשיך לסבול תחת העול שלהם. הוא מתחיל לאתר קבוצות שונות של מורדים שממשיכים לסרב להיכנע למשטר הנאצי, במטרה לאחד אותם. אך למורדים השונים יש מטרות שונות וסיבות שונות להלחם בנאצים, ולכן האיחוד שלהם אינו פשוט כפי שחשבנו.

הטריילר ממשיך להצגת משחקיות מגוונת ועשירה, הכוללת יריות בהליכה, זחילה, ריצה, יריות מרובוטים נאצים, חליפות משוריינות וכיסא גלגלים, עם נשק אחד ולפעמים גם שניים, לצלילי מוזיקה מהתקופה שעברה שינויים כדי להתאים להיסטוריה האלטרנטיבית. The New Colossus מציג את עצמו כמשחק יריות אינטנסיבי ומגוון שלא ייתן לנו לנוח.

Wolfenstein II: The New Colossus צפוי לצאת ב-27 באוקטובר, וזמין לרכישה מוקדמת כבר מעכשיו למחשבים אישיים, Xbox One ו-PlayStation 4.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים