נחשף: Anthem – המשחק החדש של BioWare, בו תחקרו עולם חדש ומסתורי

במהלך תערוכת E3 נחשף המשחק Anthem. זהו משחק חדש לחלוטין של מפתחת משחקי התפקידים Bioware, המוכרת ממשחקים קודמים כמו Mass Effect. את המשחק החדש הציגה החברה באמצעות טריילר סיפורי קצר ובאמצעות סרטון משחקיות משמעותי יותר.

הטריילר חושף את העולם של Anthem כעולם בו האנושות חיה מאחורי חומות ענק, שמפרידות אותה מהעולם החיצון המסוכן. גיבורי המשחק הם שכירי חרב הנוהגים בחליפות מכאניות המכונות “ג’אוולין” (Javelin). המשחק יציע התאמה אישית של הג’אוולינים לשחקן, עם אופציות קוסמטיות ופונקציונליות, שישפיעו התפעול של הג’אוולין.

Anthem תומך במשחק רשת עם חברים, ומעודד עבודה בצוותים של עד ארבעה שחקנים, שיכולים לחקור את עולם המשחק יחד ולהלחם באויבים בצורה טקטית ומחושבת כצוות מגובש. בהדגמה הוצגו שני סוגי ג’אוולין, “ריינג’ר” (Ranger) ו”קולוסוס” (Colossus), עם יכולות שונות ואפשרויות שונות לציוד ותנועה במרחב. יתכן ויהיו סוגי ג’אוולינים נוספים שייחשפו בהמשך.

Anthem לא מוצג כמשחק תפקידים גרידא, אלא יותר כמשחק פעולה-הרפתקאות מגוף שלישי, וכך הוא גם נראה, לפחות מבחינת התפעול שלו. מחוץ לחומות העיר אנחנו נחקור עולם עצום ועשיר שנוכל לגלות בו מקומות חדשים, למלא משימות עבור תושבי העיר ולהיתקל באויבים ומפלצות שמסתובבים באופן חופשי בסביבה דינמית ולא צפויה.

Anthem מתוכנן לצאת ב-2018, ויהיה זמין למחשב האישי, Xbox One ו-PlayStation 4.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים