פארק השעשועים של בת’סדה: אלו משחקי בת’סדה שהוצגו בתערוכת E3

לקראת תערוכת E3, הקימה Bethesda פארק שעשועים קטן המציג את העולמות השונים של החברה. לאחר שהקהל נהנה באטרקציה החביבה, הגיעה העת בה Bethesda כינסה את מסיבת העיתונאים שלה וחשפה את תכניותיה ל-2017.

פארק שעשועים של משחקי בת’סדה. צילום: GameSpot

The Elder Scrolls

משחק הקלפים The Elder Scrolls: Legends יהיה זמין גם למכשירי iOS ואנדרואיד בעוד כחודש. ההרחבה הראשונה של המשחק הוכרזה: היא תקרא Heroes of Skyrim, ותהייה זמינה עוד החודש, ב-29 ליוני.

משחק התפקידים Skyrim ממשיך לבלוט בתערוכה, עם הכרזה רשמית של מה שעד עכשיו היה שמועה ש-Bethesda סרבה לאשר – Skyrim יגיע לקונסולת ה-Switch של נינטנדו (Nintendo). גרסת ה-Switch של המשחק תדע לקרוא את ה-Amiibo של לינק (Link) מ-Legends of Zelda: Breath of the Wild, מה שיאפשר לנו לשחק בתור לינק ב-Skyrim.

Morrowind, ההרחבה למשחק התפקידים ההמוני The Elder Scrolls Online, יצאה ב-6 ליוני. בקרוב נזכה לראות אזורים חדשים בהרחבה, שיקראו Horns of The Reach ו-Clockwork City.

דיסהונורד, Quake ותמיכה במודים

הרפתקה חדשה על המנוע של Dishonored 2 נחשפה. היא תקרא Death of the Outsider, ולא תדרוש את Dishonored 2 כדי לשחק. בהרחבה זו נשחק את בילי לורק (Billie Lurk) ואת המתנקש דאוד (Daud), במשימה בלתי אפשרית שמטרתה לחסל את “הזר” (The Outsider), היישות המסתורית המעניקה כוחות קסם לגיבורי הסדרה. את בילי תדובב השחקנית רוזריו דוסון (Rosario Dawson).

הוצג סרטון משחקיות של Quake Champions, משחק הזירה החדש של Bethesda. הבטא של המשחק כבר זמינה, ו-Bethesda מזמינה אותנו להתחיל להתאמן לקראת אליפות Quake הראשונה, שתערך באוגוסט הקרוב בדאלאס, טקסס.

תמיכת המודים ל-Fallout 4 ול-Skyrim תתרחב עם הצגת Creation Club, פיצ’ר חדש לשני המשחקים. הפיצ’ר יהיה זמין גם בקונסולות וגם במחשב האישי, ויאפשר הורדה של מודים שפותחו בשיתוף פעולה של Bethesda עם קהילת המודרים, מודים שיתווספו מיד למשחק הנוכחי עם רגע הפעלתם, ללא סיכון בקריסת מערכת וללא צורך בהתחלת משחק חדש.

לבסוף חשפה Bethesda שני משחקים שנשמרו בסוד, ביניהם Wolfenstein II עליו כתבנו בנפרד בפירוט, ו-The Evil Within 2, משחק ההמשך לכותר האימה הפסיכולוגית מ-2014. הוא יהיה זמין ב-13 לאוקטובר השנה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים