יוביסופט ונינטנדו נפגשות במשחק התפקידים הטקטי Mario + Rabbids Kingdom Battle

Mario + Rabbids (תמונה: Ubisoft)

תצוגת המשחקים של יוביסופט (Ubisoft) בתערוכת E3 2017 נפתחה בהצגת פרויקט שהיה בפיתוח כשלוש שנים, והוא שיתוף פעולה בין יוביסופט לנינטנדו: Mario + Rabbids Kingdom Battle.

הראבידס, הארנבים המופרעים של יוביסופט, מגיעים בטעות לממלכת הפטריות של מריו. כהרגלם, הם מתחילים לשבור ולהחריב דברים. מריו יוצא למסע להציל את ממלכת הפטריות מהארנבים המטורפים, כשלצדו כמה מחבריו הותיקים, וגם ראבידס המחופשים לדמויות ממלכת הפטריות.

את המשחק הציגו יחד מנכ”ל יוביסופט איב גילמו (Yves Guillemot) ושיגרו מיאמוטו (Shigeru Miyamoto) מנינטנדו, אוחזים בדגמים של רובים מהמשחק, שמעוצבים באסטיקה שמחברת את שני המותגים. בהדגמה ראינו את מריו בחברת שני ראבידס, אחד לבוש כמו הנסיכה פיץ’, והשני לבוש כמו לואיג’י. יחד שלושתם הסתובבו בממלכת הפטריות, אספו מטבעות, ונקלעו לקרבות.

הקרבות במשחק מתנהלים בתורות, בסגנון משחקי תפקידים טקטיים כגון XCOM ו-Fire Emblem. במהלך הקרב אפשר לאגף אויבים, לתפוס מחסה, וברוח משחקי סופר מריו גם לקפוץ לגבהים אדירים כדי להגיע לנקודות רחוקות במפה. עם הקרבות הדמויות יצברו נקודות נסיון, ויוכלו לרכוש יכולות חדשות שיהפכו כל דמות לייחודית וכל קרב למגוון וטקטי יותר.

Mario + Rabbids Kingdom Battle משלב בין הקלילות והצבע של משחקי מריו, לרוח השטות ולהומור הילדותי של הראבידס. המשחק צפוי לצאת לקונסולת ה-Switch של נינטנדו ב-29 באוגוסט.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים