דיווח: LG תייצר את פאבלט הדגל Google Pixel XL 2

Nexus 5X (צילום: גאדג’טי)

הסמארטפון האחרון אותו ייצרה חטיבת המובייל של ענקית הטכנולוגיה LG אלקטרוניקס עבור גוגל, היה ה-Nexus 5X. אך מאז חלפו כשנתיים, ובשנה האחרונה בחרה ענקית החיפוש הפופולרית בחברת HTC הטיוואנית שתייצר עבורה את הדור הראשון לסדרת Pixel הצעירה. כעת, נראה כי היצרנית הדרום קוריאנית עשויה לחזור לחזית דרך שיתוף פעולה חדש מול גוגל, כאשר LG תהא אחראית על ייצורו של פאבלט הדגל Google Pixel XL 2. כך לפי מידע חדש שמוצא דרכו אל הרשת במהלך היממה האחרונה.

הפרטים הראשוניים בנושא זה מתגלים בידיעה חדשה שפרסם אתר 9to5google, המעידה על כך ש-LG מפתחת בשיתוף פעולה מלא מול גוגל סמארטפון בעל שם הקוד Taimen. זה, כפי ששיתפנו אתכם אתמול (ג’, 13.6), צפוי להפוך לרשמי תחת שם המותג Google Pixel XL 2. אתר Phone Arena פנה לענקית הקוריאנית בנושא וזו, מצידה, מסרה את התגובה הבאה:

אנו מעריכים את שיתוף הפעולה הצמוד שלנו עם גוגל ואנו תמיד מחפשים הזדמנויות חדשות להעמקת יחסים אלו.

אף על פי שאין בדברי היצרנית אישור ממשי לעבודתה על הסמארטפונים הבאים למותג פיקסל של גוגל, נראה שתגובתה רומזת קלות כי הדברים אכן כפי שפורסמו. לפי המידע הידוע לנו עד כה לא ברור האם LG תייצר אך ורק את דגם ה-Pixel XL 2 או שמא זו תהא אחראית על ייצורו של ה-Pixel 2 הסטנדרטי גם כן. בכל מקרה, גוגל כבר הוכיחה שהמושכות בידיה בכל מקרה, כך שגם אם LG תהא אמונה על ייצור המכשירים הבאים לסדרת הפיקסל, כנראה שהייצור יהיה כל שתעשה החברה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים