שמועה: Samsung Galaxy Note 8 יוכרז בניו-יורק בסוף אוגוסט

שלט של חברת סמסונג, צילום: גאדג'טי צילום: גאדג’טי

ספינת הדגל הבאה בייצורה של ענקית הטכנולוגיה ויצרנית הסמארטפונים הדרום קוריאנית, סמסונג, היא כמובן ה-Galaxy Note 8, עשויה להפוך לרשמית במסגרת אירוע הכרזה שייערך בניו-יורק, בתאריך ה-26 באוגוסט, כך עולה מתוך דיווח חדש המגיע ישירות ממולדת היצרנית בקוריאה.

מועד ההכרזה הנ”ל מגיע דרך האתר הקוריאני Naver, שמציין כי את התאריך הציג בפניו נציג רשמי של סמסונג. אף על פי שהאתר ציין את ה-26 באוגוסט כמועד הכרזת המכשיר, מוסר זה כי ההכרזה עשויה להרחש מספר ימים לפני/אחרי מועד זה. בדברים הללו תומך דיווח של המגזין הקוריאני הפופולרי The Korea Herald, שמציין כי על פי מקורותיו, הכרזת הגלקסי נוט 8 תתרחש בשבוע השלישי או הרביעי של חודש אוגוסט, משמע בין התאריכים ה-22 ל-29 באוגוסט. 

לפני מספר ימים העיד דיווח אחר כי ה-Note 8 יהפוך לרשמי במסגרת תערוכת IFA 2017 שבברלין – ואף על פי שהדיווחים החדשים מציגים תמונה אחרת, להערכתנו ייתכן מאוד כי סמסונג תציג את המכשיר לראווה בתערוכה עצמה. מהלך שכזה יאפשר לסמארטפון החדש של היצרנית לקבל סקירה רחבה יותר על ידי עיתונאי טכנולוגיה ממגוון מדינות ברחבי העולם.

תערוכת IFA נפתחת השנה ב-1 בספטמבר בעיר ברלין, והחברות המציגות בה נוהגות לחשוף את המוצרים החדשים שלהן בימים הקודמים לתערוכה. מכאן שהתאריכים המוצגים בסוף חודש אוגוסט אינם סותרים את האפשרות כי סמסונג תשלב מסיבות עיתונאים מקבילות במספר ערים בעולם לחשיפת המכשיר ה-Galaxy Note החדש, אחת מהן עשויה להגיע לתערוכת IFA.

על פי הנראה כעת, החודשים אוגוסט-ספטמבר מסתמנים כעמוסים ביותר עבור שוק המובייל. מלבד ה-Galaxy Note 8 של סמסונג, אנו צפויים לראות את מכשיר הפרימיום LG V30 הופך לרשמי במסגרת אירוע הכרזה שייערך גם הוא במועד לא ברור בחודש אוגוסט, ואחריו תוכרז ספינת הפרימיום Apple iPhone 8 לצד סדרת iPhone 7S, ככל הנראה בחודש ספטמבר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים