דיווח: אפל טרם החליטה סופית על אופן הטמעתו של קורא טביעות האצבע ב-iPhone 8

Apple iPhone X/iPhone 8/iPhone Edition (הדלפה) Apple iPhone X/iPhone 8/iPhone Edition (הדלפה)

בעוד כשלושה חודשים צפויה ענקית הטכנולוגיה האמריקאית, אפל, להציג באופן רשמי את מכשיר הפרימיום Apple iPhone 8 (או: iPhone X/Edition), שיהווה למושא חגיגות העשור מאז הכרזת האייפון הראשון ב-2007. כחלק מחרושת השמועות שסובבת את המכשיר מאז תחילת השנה, העידו רבים מן הדיווחים על כך שהיצרנית תטמיע מתחת לצג המכשיר חיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע, כאשר הרחשים האחרונים בנושא חשפו כי זהו אכן המצב.

אולם כעת, הערכות חדשות בנושא המגיעות אלינו דרך אתר Apple Insider מתיימרות לחשוף כי אפל טרם החליטה סופית על אופן הטמעתו של הקורא הביומטרי לזיהוי טביעת האצבע באייפון 8. על פי הערכות אלו, טכנולוגיית זיהוי טביעת האצבע במכשיר “עוד נבחנת“, והחלטה סופית בנושא תגיע בסוף החודש הנוכחי.

הצצה לאחור

התלבטותה של היצרנית, מפרט הדיווח, נותרה בין 3 אפשרויות שונות העומדות בפניה בשלב זה. האפשרות הראשונה היא להפחית את עוביה של הזכוכית המכסה את קורא טביעות האצבע המוטמע מתחת למסך, השנייה מתייחסת ליצירית חריץ על גבי המסך שם ישולב קורא טביעות אצבע אופטי בעוד האפשרות השלישית היא לשלב חיישן אינפרה-אדום או קפסטיבי מתחת לתצוגת ה-OLED.

כל אחת מהאפשרויות נוגעת לשילובו של קורא טביעות האצבע סביב תצוגת המכשיר ואף לא אחת מהן מתייחסת לשילובו בגב האייפון 8, זאת כפי שהעידו חלק מן הדיווחים בחודשים האחרונים. לצד הדברים הללו, מעידות ההערכות כי אספקת מכשירי ה-iPhone 8 עשויה להציג עיכובים משמעותיים, גם במקרה הסביר שהכרזתו תתרחש בחודש ספטמבר כפי שמבצעת החברה מידי שנה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים