אלו המבצעים הגדולים למשחקים במכירת הקיץ של Steam

לוגו STEAM של חברת VALVE

אמש (ה’) התחילה מכירת הקיץ הענקית ב-Steam, חנות המשחקים המקוונת של Valve, המכילה את הרוב המכריע של המשחקים הקיימים כיום בשוק. כמדי שנה, Valve מציעה הנחות משמעותיות על אלפי כותרים, וממשחקת בשבילנו את תהליך הרכישה.

מלבד קלפי המשחק העונתיים שאפשר להשיג רק בזמן המבצעים, ישנו גם אלבום סטיקרים שאפשר למלא במדבקות וירטואליות על ידי השלמת קווסטים כגון “הצץ בהעדפות שלך” או “תבדוק מה חברים שלך משחקים”. כל אלה דרכים שונות לגרום לנו לבחון פיצ’רים של Steam שלא הכרנו ולהסתובב כמה שיותר בחנות. אבל אנחנו לא כאן בשביל משחקוני המכירות של Valve – באנו לקנות משחקים. אז מה בולט כרגע?

  • למרות סקנדל המודים האחרון, Grand Theft Auto V עדיין מהמשחקים המובילים במכירות, והוא נמכר ב-29.99 דולר, 50% הנחה.
  • לאחר ההכרזה של משחק ההמשך שלו, Middle Earth: Shadow of Mordor זינק לרשימת המשחקים הנמכרים ביותר. מה שודאי עזר לו זה שגרסת Game of The Year שלו, הכוללת את כל התוכן שיצא למשחק, עולה 3.99 דולר בלבד במהלך המבצע.
  • משחק התפקידים The Witcher III: Wild Hunt לא מפסיק למכור גם הוא. גרסת Game of The Year, הכוללת את כל ההרחבות, נמכרת כרגע ב-24.99 דולר.
  • להיט היריות מגוף ראשון מ-2016 DOOM נמכר ב-14.99 דולר.
  • משחק התפקידים המאתגר Dark Souls III נמכר ב-23.99 דולר. גרסת הדה-לוקס של המשחק, הכוללת את כל ההרחבות, נמכרת ב-42.49 דולר.
  • משחק הפלטפורמה היפהפה Ori and the Blind Forest נמכר ב-9.99 דולר.
  • משחק היריות בעולם פתוח Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands נמכר ב-40.19 דולר.

כלל המבצעים יימשכו עד ל-5 ביולי ללא שינוי, מספיק זמן לעדכן את רשימות ה-Wishlist ולשאול את עצמינו שוב “האם אני באמת הולך לשחק גם במשחק הזה?”


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים