דיווח: iPhone 8 יסבול מבעיות באספקה נוכח קצב ייצור נמוך של מסכי OLED

תמונת הדמיה לאייפון 8 המבוססת על הדלפות תמונת הדמיה לאייפון 8 המבוססת על הדלפות

Apple iPhone 8, ספינת הדגל הבאה בייצורה של ענקית הטכנולוגיה האמריקאית, אפל, צפויה להפוך לרשמית בעוד מספר חודשים במסגרת אירוע הכרזה המתוכנן, על פי הערכות ולפי דפוס הפעילות המוכר של היצרנית, לחודש ספטמבר הקרוב. אף על פי שאנו רגילים לראות את מכשירי האייפון החדשים של היצרנית עולים על גבי מדפי החנויות זמן לא רב לאחר הכרזתם, ייתכן מאוד כי האייפון 8 יסבול מבעיה מהותית באספקה בחודשי ההשקה הראשונים.

על פי דיווח חדש של המגזין הטיוואני DigiTimes, שפורסם במהלך היממה האחרונה, קצב ייצור נמוך מהצפוי של צגי ה-OLED המיוצרים על ידי סמסונג יוביל את אפל לבעיה באספקה של ספינת הדגל iPhone 8 שתמנע מהמכשיר להגיע במהירות למדפי החנויות ברחבי העולם – זאת אף על פי שהשבבים והרכיבים השונים המיועדים להגיע מתחת למכסה המנוע של המכשיר כבר יוצרו.

הצצה לאחור

למעשה, נמסר כי בעיות האספקה כה חמורה עד שבמעמד ההשקה עשויי לעמוד מלאי המכשירים הזמין לרכישה על כ-4 מיליון יחידות בלבד. לשם השוואה, בהשקת סדרת ה-iPhone 6, שהייתה ונותרה עד היו לסדרת האייפונים בעלת השינויים המשמעותיים ביותר (בהשוואה לקודמתה), נמכרו לא פחות מ-10 מיליון מכשירי אייפון 6 ואייפון 6 פלוס במהלך סוף השבוע הראשון להשקה בלבד.

בהתאם לכך ובהתחשב בהערכה שה-iPhone 8 צפוי להיות מכשיר האייפון בעל השינויים והשדרוגים המשמעותיים ביותר מאז הוכרז האייפון לראשונה ב-2007, סביר ביותר כי בעיות באספקת המכשיר יובילו לפגיעה במכירות וייתכן כי הדבר אף יוביל את המשתמשים לבחור בחלופה אחרת.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים