הדמיית וידאו מספקת את ההצצה הטובה ביותר לאייפון 8 עד כה

Apple iPhone 8 (הדלפה)

קצת יותר מחודשיים מפרידים בינינו לבין הכרזתו הצפויה של מכשיר הפרימיום הבא מבית אפל העשוי להיקרא באחד מן השמות: iPhone 8, iPhone X או אולי אף iPhone Edition, וכעת נחשף הסמארטפון לרשת בקטע וידאו המציג אותו מכל נקודת מבט אפשרית ומספק לנו את ההצצה הטובה ביותר למכשיר עד כה.

הדמיית הוידאו החדשה מגיעה באדיבות OnLeaks ואתר Tiger Mobiles, כאשר בניגוד לסרטונים המציגים מכשירים אחרים אותם נוהג המדליף לשחרר מפעם לפעם, מדובר הפעם בקטע וידאו לא קצר שאורכו נמדד ב-3 דקות ו-58 שניות. נדגיש כי המכשיר המוצג בתמונות ובוידאו מבוסס על מידע שהגיע ממספר הדלפות שחשפו מידע אודות המכשיר בשבועות האחרונים.

Apple iPhone 8 (הדלפה)
Apple iPhone 8 (הדלפה)

על פי הנראה בסרטון, ה-iPhone 8 אכן יגיע למשתמשיו עם צג נטול שוליים אמיתי (כנראה בגודל 5.8 אינץ’) שישתלט על חלקו הקדמי של המכשיר באופן כמעט מוחלט, למעט איזור ייעודי עבור מצלמת הסלפי הקדמית, החיישנים השונים ואפרכסת השיחות/רמקול משני. גם איזור זה יוקף מימינו ומשמאלו במסך, כך שאפל תנצל את שטח הפנים של המכשיר בצורה מרשימה ביותר הדומה למדי למתבצע ב-Essential Phone.

חלקו הקדמי של המכשיר מוגן על ידי זכוכית מעוגלת בתצורת 2.5D וזו מתמזגת אל מסגרת מתכתית העשוייה להגיע בייצור פלדת אל חלד. על גבי המסגרת נמצא שינויים נוספים בהשוואה לדורות האייפון הקודמים, בהם כפתור נעילה/כיבוי מוארך וכפתורי ויסות ווליום גדולים יותר. עוד נמצא בדפנות המסגרת רמקול, שקע למחבר Lightning, מיקרופון, חריץ לשילוב כרטיס ה-SIM וכפתור לשינוי בין מצב שקט/צליל.

חלקו האחורי של מכשיר ה-iPhone 8 עשוי גם הוא זכוכית, זו מתעגלת אל מסגרת המתכת שלו. על גבי גב הזכוכית נמצא מצידו הימני העליון מערך צילום כפול המוגבה מעל לפני השטח וכולל 2 חיישני צילום, מיקרופון לסינון רעשים ופלאש LED בעל 4 טמפרטורות צבע. מלבד אלו, גב המכשיר נקי ביותר ואינו כולל קורא ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע, אם כי בשלב זה עדיין לא ידוע לחלוטין האם אפל תצליח לשלב את זה מתחת למסך.

Apple iPhone 8 (הדלפה)
Apple iPhone 8 (הדלפה)

מימדי האייפון 8 צנועים ביותר ביחס לגודל המסך ועומדים על 143.5 מ”מ אורך, 71 מ”מ רוחב ועובי של 7.46-7.5 מ”מ. לשם השוואה, מימדי ה-iPhone 7 Plus, שכולל מסך בגודל 5.5 אינץ’ בלבד, עומדים על 158.2 מ”מ אורך ו-77.9 מ”מ רוחב.

ה-Apple iPhone X/8/Edition צפוי להפוך לרשמי לצד סדרת iPhone 7S במהלך חודש ספטמבר הקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים