תמונות חדשות מציגות מסך משני צבעוני בגב ה-Meizu Pro 7

סמארטפון Meizu Pro 7 עם מסך משני בגבו (הדלפה) סמארטפון Meizu Pro 7 עם מסך משני בגבו (הדלפה)

ספינת דגל חדשה מבית מייזו צפויה להיחשף מאוחר יותר החודש. מדובר ב-Meizu Pro 7, שמככב בגל השמועות האחרונות רבות הודות לשילובו של מסך משני בתצורה חדשה שצפוי להופיע בגב המכשיר. וכעת, תמונות חדשות שדולפות אל הרשת מציגות את המסך המשני החדש וחושפות כי זה יוכל לשמש להרבה יותר מסתם לשם הצגת התראות.

מתוך התמונות המודלפות אנו יכולים תחילה ללמוד כי יהיה מדובר במסך צבעוני שישולב, כפי שחשפו דיווחים קודמים בנושא, בגב המכשיר ומתחת למערך הצילום של ה-Pro 7. באחת מן התמונות ניתן לראות כי המשתמש משחק ב-PacMan על גבי המסך המשני, כאשר תמונה אחרת מציגה מה שנראה כמו לוח שנה מלא.

לא ברור עד כמה רחוק תיקח מייזו את המסך המשני או איך בכלל נוכל לשחק על מסך כה קטן, אך אנו מצפים כי אחת מהפונקציות המרכזיות והמתבקשות עבור מסך כזה היא בהצגת תצוגה מקדימה לתמונות הנלקחות ממערך הצילום הראשי, מה שישדרג את צילומי הסלפי באופן משמעותי.

התמונות החדשות מאשרות זו פעם נוספת את קיומו של מערך צילום כפול במכשיר, כאשר על פי פרטים שנחשפו בעבר אנו צפויים לראות בחלקו הקדמי צג בגודל 5.2 אינץ’ ברזולוציית Full HD. פרט נוסף שמקבל אישור אודות המכשיר מגיע דרך אתר DigiTimes ונוגע למעבד שישולב בו, זה צפוי שיהיה בעל 10 ליבות עיבוד וחלק מפלטפורמת ה-Helio X30 של MediaTek.

זוהי אינה הפעם הראשונה בה אנו שומעים כי הפלטפורמה של מדיה-טק תשולב ב-Meizu Pro 7 ובהתחשב בכך שהדגם הקודם בסדרה, Meizu Pro 6, הגיע עם פלטפורמת ה-Helio X25 של החברה, ניתן להניח כי ה-X30 היא בעלת הסיכויים הגדולים ביותר להופיע בדגם ההמשך.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים