סמארטפון מבית סוני דולף לרשת כשהוא מריץ את מערכת ההפעלה Android O

צילום: גאדג’טי

ענקית הצילום ויצרנית המובייל היפנית, סוני, עובדת בימים אלו על סמארטפון חדש לשורותיה הרץ כבר כעת על גבי מערכת ההפעלה אנדרואיד O (או: אנדרואיד 8.0), העדכון המשמעותי הבא למערכת ההפעלה המתקדמת בייצורה של גוגל, כך על פי המידע שנחשף באמצעות מבחן הביצועים הפופולרי AnTuTu.

במסגרת המידע שמוצא דרכו אלינו דרך AnTuTu, ניתן לראות כי המכשיר האנונימי, שעונה כעת לשם הקוד Sony G8411, יציע למשתמשיו לא רק את מערכת ההפעלה החדשה ביותר מבית גוגל, אלא גם ישלב את פלטפורמת העיבוד לשוק הגבוה מבית קוואלקום, Snapdragon 835. זו, כזכור, כוללת 8 ליבות עיבוד מסוג Kryo 280 בתדר מקסימלי של 2.45GHz יחד עם המאיץ הגרפי Adreno 508 ובשילוב זיכרון עבודה (RAM) בסך 4GB ו-32 גיגה-בייט זיכרון אחסון.

עוד ניתן לראות כי ה-G8411 יציע למשתמשיו צמד מצלמות ברזולוציית 8 מגה פיקסל. עם זאת, בשלב זה לא ידוע האם מדובר, לראשונה עבור סוני, במערך צילום כפול שיגיע בגב המכשיר וישלב שני חיישנים ברזולוצייה זו או שמא מדובר במצלמת סלפי קדמית ברזולוציית 8 מגה פיקסל וחיישן צילום אחורי עבור המצלמה הראשית באותה רזולוצייה.

בכל הנוגע למסך המכשיר, אף שגודלו לא נחשף עולה מתוך מבחן הביצועים כי רזולוציית המסך עומדת על 720p בלבד. במקרה שאין זו טעות, סביר ביותר כי הרזולוציה הנ”ל מתייחסת לאב טיפוס הנבדק ולא זו שתגיע עם הסמארטפון בעת שיוכרז באופן רשמי.

סוני צפויה להכריז על מספר סמארטפונים חדשים לקראת פתיחתה של תערוכת האלקטרוניקה הצרכנית IFA 2017 שתיערך בתחילת חודש ספטמבר. מועד זה קרוב למדי למועד השחרור הצפוי של מערכת ההפעלה אנדרואיד O, כך שלא מן הנמנע כי סוני תכריז על מכשירי סמארטפון שיגיעו באופן מובנה יחד עם הגרסה החדשה של אנדרואיד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים