דיווח: Samsung Galaxy Note FE עשוי להגיע לשווקים ברחבי העולם עוד החודש

Samsung Galaxy Note Fan Edition Samsung Galaxy Note Fan Edition

בתחילת החודש השיקה ענקית הטכנולוגיה ויצרנית המובייל הדרום קוריאנית, סמסונג, את ה-Galaxy Note Fan Edition (או: גלקסי נוט FE), הוא כמובן הגרסה המחודשת (Refurbished) של מכשיר הפרימיום Galaxy Note 7. הסמארטפון החדש הושק במגרש הביתי של היצרנית הקוריאנית, שם נמסר כי החברה הקצתה כמות מוגבלת של 400 אלף יחידות בלבד. כעת, דיווח חדש חושף כי היצרנית עשויה להרחיב את השקת ה-Galaxy Note FE גם אל מחוץ גבולות קוריאה הדרומית.

בידיעה שמתפרסמת במגזין The Investor נמסר כי תוכניותיה של סמסונג בדבר השקת המכשיר מסביב לעולם טרם הוחלטו. עם זאת, מקורות האתר טוענים כי השקת ה-Galaxy Note Fan Edition בשווקים שונים בעולם עשויה להתרחש “מאוחר יותר החודש“. המכשיר, כך נמסר, נהנה מהשקה מוצלחת למדי בדרום קוריאה, אך גורם רשמי בסמסונג הודיע כי לחברה אין כוונה, לפחות בשלב זה, לשחרר מלאי הגדול מ-400 אלף יחידות שהוקצו למכירה בקוריאה.

ה-Samsung Galaxy Note FE, כזכור, מציע למשתמשיו מפרט הזהה באופן כמעט מוחלט לגלקסי נוט 7 המקורי, מלבד מספר שינויים מינימליים למדי. מפרט זה כולל מסך בגודל 5.7 אינץ’ עם תמיכה בפונקציית המסך שדולק תמיד (Always On Display), מערכת שבבים מסוג Exynos 8890 הכוללת 8 ליבות עיבוד בתדר מקסימלי של 2.3GHz וסוללת 3,200mAh.

Samsung Galaxy Note Fan Edition
Samsung Galaxy Note Fan Edition

עוד כולל המכשיר זיכרון RAM בסך 4GB, אחסון פנימי בנפח 64GB עם אפשרות להרחבה, מצלמת 12 מגה פיקסל ראשית עם תמיכה בטכנולוגיית Dual Pixel וחיישן צילום משני עבור מצלמת הסלפי ברזולוציית 5 מגה פיקסל. כמו כן, מציע המכשיר עמידות בפני מים ואבק תחת תקן IP68, עט S-Pen בעל פיצ’רים חדשים שהוצגו לראשונה עם הנוט 7 ותמיכה העוזר הוירטואלי Bixby.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים