שמועה: סמסונג תכריז על ה-Galaxy Note 8 ב-23 באוגוסט

תמונת קונספט Galaxy Note 8 תמונת קונספט Galaxy Note 8 (מקור:YouTube)

סמסונג אלקטרוניקס מתכננת אירוע הכרזה בתאריך ה-23 באוגוסט, אז תציג את סדרת מכשירי הדגל השנייה שלה לשנת 2017, ה-Galaxy Note 8. את הדברים מביא דיווח של אתר The Investor הקוריאני, המציין כי בכיר בחברה אישר כי סמסונג תקיים אירוע הכרזה בניו-יורק מאוחר יותר החודש, אך מוסיף כי הבכיר לא אישר את התאריך הספציפי.

בשנה שעברה חשפה סמסונג את דגם ה-Galaxy Note 7 מוקדם מהצפוי, ב-2 באוגוסט, כך שהכרזה לקראת סוף החודש תהווה הפעם דחיה מסוימת, אם כי לא משמעותית. על פי מקורות הדיווח, יחל ה-Galaxy Note 8 להימכר בעולם החל מתחילת חודש ספטמבר, זאת ככל הנראה על מנת להקדים את השקת האייפון 8 של אפל, הצפויה להתקיים במהלך חודש ספטמבר גם כן.

דיווח אחר המגיע מקוריאה מציין כי סמסונג תכננה להשיק את הסמארטפון במועד מאוחר יותר, אולם מכירות חלשות של דגמי ה-Galaxy S8 גרמו לחברה להקדים את ההשקה. על פי דיווח זה, מכרה סמסונג 9.8 מיליון מכשירי גלקסי S8 בחודשיים הראשונים, בעוד דגמי הגלקסי S7 מהשנה שעברה הציגו מכירות של 12 מיליון יחידות בחודשיים הראשונים למכירתם. נתון זה אינו מאומת וסמסונג לא נוהגת להציג נתוני מכירות ספציפיים למכשיריה.

קיום האירוע לקראת סוף חודש אוגוסט הינו קרוב למדי לפתיחת תערוכת האלקטרוניקה הצרכנית IFA 2017, שתיערך בברלין בין התאריכים 1-6 בספטמבר. ביום שלפני פתיחת התערוכה יציגו מספר יצרניות סמארטפונים, בהן LG וסוני, את דגמי הסמארטפונים החדשים שלהן, כך שסמסונג עשויה להקדים את אלו אם תבחר להשיק את הגלקסי נוט 8 באירוע נפרד ב-23 באוגוסט. מוקדם יותר השנה, סמסונג בחרה שלא להציג את דגמי ה-Galaxy S8 בתערוכת המובייל MWC ובשנה שעברה הוצג ה-Note 7 באירוע נפרד מ-IFA גם כן, כך שהצגת מכשיר הדגל הבא של החברה מחוץ ל-IFA השנה, לא יהיה מפתיע במיוחד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים