דיווח: אלו יהיו מחירי הסמארטפונים בסדרת LG Q6

סדרת LG Q6 (תמונה: :LG Electronics) סדרת LG Q6 (תמונה: :LG Electronics)

אמש (ג’, 11.7), הכריזה ענקית הטכנולוגיה ויצרנית המובייל הדרום קוריאנית, LG, על סדרת מכשירים חדשה לשוק הבינוני מבית ייצורה, הקרויה בשם LG Q6. במעמד ההכרזה לא הציגה היצרנית את מחירי הסמארטפונים החדשים, אך דיווח חדש שמוצא דרכו אל הרשת כעת מתיימר לחשוף את המחירים של חלק מדגמי הסדרה.

על פי הדיווח, תתמחר LG את דגם ה-LG Q6 המרכזי בסדרה במחיר של כ-418,000 וון קוריאני, הם שווי ערך לכ-1,300 שקלים על פי שער ההמרה הנוכחי. הדגם העוצמתי ביותר בסדרה, הוא ה-LG Q6 Plus, יתומחר לטענת הדיווח בכ-499,000 וון קוריאני, הם משתווים לכ-1,560 שקלים לפי שער ההמרה. בדברים שמסרה LG אלקטרוניקס בנושא זה, נחשף כי השקת מכשירי הסדרה עוד נמצאת במרחק מספר שבועות וכי עד אז המחיר עשוי להשתנות.

LG Q6 Alpha (תמונה: :LG Electronics)
LG Q6 Alpha (תמונה: :LG Electronics)

סדרת LG Q6, כזכור, כוללת שלושה דגמי סמארטפונים שונים בעלי מפרט שונה במעט אחד מן השני, כאשר כולם משלבים את אחד מן הפיצ’רים המהותיים ביותר במכשיר הדגל G6, הוא כמובן המסך נטול השוליים. דגם הכניסה בסדרה שמחירו לא הודלף  הוא ה-LG Q6 Alpha, שמציע 2GB RAM ו-16GB אחסון, בעוד אחיו הגדולים, Q6 ו-Q6 Plus, כוללים 3 או 4 גיגה-בייט RAM ו-32 או 64 גיגה-בייט זיכרון אחסון פנימי, בהתאמה.

שאר המפרט של שלושת מכשירי הסדרה זהה לחלוטין וכולל צג נטול שוליים בגודל 5.5 אינץ’, ברזולוציית Full HD Plus וביחס צפייה של 18:9, מערכת שבבים מדגם Snapdragon 435, סוללת 3,000mAh, מצלמת 13 מגה פיקסל ראשית ומצלמת סלפי קדמית ברזולוציית 5 מגה פיקסל עם זווית צילום רחבה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים