שמועה: Galaxy C7 2017 יגיע עם מערך צילום כפול בגבו

Samsung Galaxy C7 2016 Samsung Galaxy C7 2016

ה-Samsung Galaxy C7 2017, אחד מהסמארטפונים הבאים הצפויים להצטרף לסדרת שוק הביניים גלקסי C, יביא עימו את אחד מן הפיצ’רים הפופולריים ביותר בשוק הסמארטפונים המודרני בשנה האחרונה, זהו כמובן מערך צילום כפול שיוטמע בגבו. כך טוענת שמועה חדשה המתפרסמת בחשבון הטוויטר של מדליף סיני עליו שמענו לא פעם בחודשים האחרונים.

לטענת המדליף, סמסונג נמצאת בימים אלו בסיום הפיתוח והבחינה של המכשיר בין כותלי משרדיה ו”בקרוב” עשוי זה לעלות על מדפי החנויות בסין. ה-Galaxy C7 2017, במקרה שאכן יגיע עם מערך צילום כפול, יצטרף אל דגמים נוספים מבית היצרנית הצפויים גם הם להגיע עם פיצ’ר זה.

Samsung Galaxy C10 (הדלפה)
Samsung Galaxy C10 (הדלפה)

בין אלו נמצא ה-Galaxy Note 8, שככל הנראה יהווה לדגם הראשון מבית החברה להציע מערך צילום כפול בגבו. אחריו, על פי שמועות והערכות שונות, יגיעו לשוק גם ה-Galaxy C10, דגם ה-Galaxy  J7 2017 שימכר בלעדית בסין ואולי חלק מסדרת ה-Galaxy A 2018 שתושק בתחילת השנה הבאה, ייתכן לקראת תערוכת CES 2018.

בשלב זה לא ידוע כיצד ימומש מערך הצילום הכפול במכשירים שיגיעו בייצור סמסונג. עם זאת, על פי אנליסט המובייל המוכר, מינג-צ’י קאו, מערך זה יאפשר למשתמשים, לכל הפחות ב-Galaxy Note 8, לבצע זום אופטי של עד פי 3 ללא פגיעה באיכות, כך שאחת מהעדשות צפויה להיות עדשה סטנדרטית בעוד הנותרת תהא עדשת טלפוטו.

מועד הכרזת ה-Galaxy C7 2017/Galaxy C10 אינו ברור בשלב הנוכחי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים