המשחק The End is Nigh של Edmund McMillen כבר זמין בסטים

The End Is Nigh תמונה: Edmund Mcmillen

Super Meat Boy ו-The Binding of Issac הם מבין משחקי האינדי הפופולריים ביותר בחמש השנים האחרונות. אם מסיבה כלשהיא לא שמעתם עליהם, מדובר במשחקים קשים במיוחד שממש לא מרחמים על השחקן ומציבים מולו סדרת שלבים או מסכים מאתגרים ברמת קושי שעולה מהר מאוד לרמה רצחנית.

בעקבות שני המשחקים הללו נוצרה למעשה קטגוריה חדשה לגמרי של עשרות משחקי פלטפורמה ו– Rougelike (משחקים שהמסלולים בהם נוצרים בצורה אקראית ואחרי פסילה יש בדרך כלל להתחיל אותם מהתחלה). המשחק החדש בסדרה הוא The End is Nigh, ולמרות שהוא לא ממציא את הגלגל מחדש, כנראה שכל מי שאהב את היצירות של McMilen לא יוכל להרשות לעצמו לוותר עליו.

ב–The End is Nigh אנחנו מגלמים את Ash, מעין גוש דמוי ג’לי (הגרסה המקורית שלו הופיע ב-Gish, גם הוא של מקמילן) המסתובב בעולם פוסט אפוקליפטי מופרע במיוחד. המטרה של Ash היא למצוא לעצמו חברים חדשים, אבל מהר מאוד הוא יגלה שלא כל המוטציות ושאריות בעלי החיים שניכרים בדרכו חולקים אותה אתו.

במשחק יש יותר משש מאות שלבים הנפרסים על פני שנים עשר חלקים, לא כולל שלל שטויות שאפשר לאסוף (Collectibles) וסודות שונים שפותחים עולמות נוספים. כמו שאפשר לצפות מ – McMilen, גם הפעם העיצוב חולני במיוחד וזהו המשחק הראשון שכנראה אפשר לאסוף בו גידולים.

למרות ש-The End is Nigh שוחרר רק שלשום לסטים, הוא כבר זכה לכמעט 300 ביקורות, רובן המכריע חיוביות, ונכנס לעשיריה הראשונה של המשחקים הנמכרים ביותר בחנות. המחיר הנוכחי שלו הוא 15 דולר ובהמשך הוא יהיה זמין גם לקונסולת ה-Switch של נינטנדו וכנראה גם ל-Playstation 4 וה-Xbox One.

כמיטב המסורת, גם הפעם הטריילר מאוד לא שגרתי:

חדי השמיעה מבינכם בוודאי ישימו לב שהפעם הפסקול שונה מאוד מאשר במשחקים הקודמים, וזאת מכיוון שהוא לא נוצר על ידי Danny Baranowsky, אלא על ידי הצוות Ridiculon שלקח מנגינות קלאסיות ועשה בהן שפטים (במובן הטוב של המילה). הפסקול זמין לרכישה מתוך דף המשחק ב-Steam.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים