וויל סמית’ ישחק ברימייק של הסרט אלאדין

מתוך הסרט אלאדין (תמונה באדיבות Disney) מתוך הסרט אלאדין (תמונה באדיבות Disney)

הרימייקים של דיסני לסרטי האנימציה הגדולים שלה הם לא דבר חדש, אך בשנים האחרונות, בשל התפתחות הטכנולוגיה הקולנועית, הם בהחלט נהייו נפוצים יותר. אחד מהסרטים האהובים ביותר של דיסני הוא “אלאדין” (Aladdin), וגם לו צפוי לצאת רימייק עם שחקנים בשר ודם. לאחר תקופת ליהוק לא קצרה, הוכרז צוות השחקנים המרכזי לסרט על הפרחח הערבי שמוצא מנורת קסמים.

בסוף השבוע האחרון נערך אירוע ה-D23 Expo, אירוע דו-שנתי של D23, מועדון המעריצים הרשמי של דיסני. במהלך האירוע הוכרזו שלושת שחקני המפתח של הסרט: את אלאדין יגלם מנה מסעוד (Mena Massoud), שחקן צעיר בעל נסיון טלויזיוני בעיקר. תפקיד גדול כזה יכול להיות מקפצה רצינית מאד בשבילו; בתפקיד יסמין לוהקה נעמי סקוט (Naomi Scott), שגילמה את קימברלי, הריינג’רית הורודה ברימייק של “פאוור ריינג’רס”; את הג’יני יגלם לא אחר מאשר וויל סמית’ (Will Smith), שלא מצריך הצגה מיוחדת.

את הסרט יביים גאי ריצ’י (Guy Ritchie), במאי “לוק סטוק”, “סנאץ'”, “שרלוק הולמס” ולאחרונה “קינג ארתור: אגדת החרב“. הסרט יופק על ידי דן לין (Dan Lin), המפיק מאחורי סרטי “שרלוק הולמס” של ריצ’י, והתסריט נכתב על ידי ג’ון אוגוסט (John August), תסריטאי ותיק שכתב, בין השאר, את סרטי “המלאכיות של צ’ארלי”, כמו גם חלק נכבד מסרטיו של טים ברטון, כולל “ביג פיש” ו”צ’ארלי בממלכת השוקולד”.

תאריך יציאה משוער לסרט עדיין לא הוכרז, אך כיוון שהרימייק ל”מלך האריות” צפוי לצאת ב-2019, הנחה סבירה היא ש”אלאדין” שמור ל-2020.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים