דיווח: שיאומי תציג בקרוב את ה-Xiaomi Mi 5X עם Snapdragon 625

Xiaomi Mi 5X (הדלפה) Xiaomi Mi 5X (הדלפה)

ענקית הטכנולוגיה ואחת מיצרניות הסמארטפונים הבולטות בשוק העולמי בשנים האחרונות, שיאומי, מתכננת להחיות מחדש את סדרת הדגל היוצאת Mi 5 ולהכריז על סמארטפון חדש שעונה לשם Xiaomi Mi 5X. כך לטענת הדלפות ודיווחים שונים שהתפרסמו במהלך הימים האחרונים ברחבי הרשת.

על פי הפרטים שנחשפו עד כה וכפי שעולה מתמונת המכשיר המוצגת בראש הכתבה, ה-Mi 5X, שמזוהה ברשת גם בשם Xiaomi 5X, יגיע למשתמשיו עם גוף בעיצוב יוקרתי ודקיק העשוי ברובו ממתכת. על גב המכשיר נמצא מערך צילום כפול הבולט במעט מעל לפני השטח, כאשר זה יכיל שני חיישני צילום מדגם OV12A10 ו-OV13880 מבית OmniVision. מערך זה עשוי לאפשר זום אופטי של עד פי 5 ללא פגיעה באיכות. מכאן, ייתכן שנגזר שם המכשיר – 5X.

מלבד זאת, כרזת עיתון הדולפת לרשת חושפת חלק ניכר ממפרטו הטכני של ה-Xiaomi 5X ומאשרת כי זה יגיע עם מסך בגודל 5.5 אינץ’ ברזולוציית Full HD, מערכת שבבים מדגם Snapdragon 625 הכוללת 8 ליבות עיבוד מסוג Cortex-A53 בתדר ליבה מירבי של 2.0GHz ומאיץ גרפי (GPU) מדגם Adreno 506, זיכרון RAM בסך 4 גיגה-בייט ומצלמת סלפי קדמית ברזולוציית 5 מגה פיקסל (חיישן מסוג S5K5E8 מבית סמסונג).

את ה-Xiaomi Mi 5X תתמחר היצרנית בסכום של 1,999 יואן סיני, המתורגם לכ-1,050 שקלים על פי שער ההמרה הנוכחי, לפני מסים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים