מבחן ביצועים חושף מפרט של מכשיר מבית LG, ככל הנראה LG V30

ההזמנה לאירוע ההכרזה על ה-LG V30 (תמונה באדיבות LG אלקטרוניקס, עיבוד: גאדג'טי) ההזמנה לאירוע ההכרזה על ה-LG V30 (תמונה באדיבות LG אלקטרוניקס, עיבוד: גאדג’טי)

בעוד כחודש תציג LG אלקטרוניקס את מכשיר הדגל הבא שלה, ה-V30. מועד האירוע כבר נקבע ל-31 באוגוסט, יום לפני פתיחתה של תערוכת האלקטרוניקה הצרכנית IFA 2017, והפרטים אודות המכשיר ממשיכים לזלוג אל הרשת. מכשיר חדש שעבר את מבחן הביצועים GeekBench ומוצג תחת שם הקוד LG-H932PR עשוי להתברר כ-LG V30 ומציג בפנינו חלק ממפרטו הטכני של הסמארטפון.

על פי המידע המופיע במבחן הביצועים, יגיע הסמארטפון עם הפלטפורמה המובילה כיום את סדרת הדגל של קוואלקום, זו ה-Snapdragon 835. פלטפורמה זו מגיעה עם מעבד בעל 8 ליבות, אשר במקרה של המכשיר המופיע ב-GeekBench, מציע תדר עבודה מירבי של 1.9GHz. לצד המעבד נמצא זיכרון בנפח 4GB RAM ואת מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.1.2.

LG V30 במבחן הביצועים GeekBench
LG V30 במבחן הביצועים GeekBench

בעוד המידע במבחן הביצועים מצומצם, מאשר זה את המעבר של LG לרף הגבוה ביותר הקיים כיום בצד שבבי העיבוד, זאת לאחר שמוקדם יותר השנה שילבה החברה במכשיר הדגל G6 את פלטפורמת העיבוד Snapdragon 821 הוותיקה יותר.

לצד ה-Snapdragon 835, צפויה LG להציג עם ה-V30 מסך מקצה לקצה בפורמט 18:9 ובגודל 5.7 אינץ’, אשר ככל הנראה ישלב פאנל מסוג OLED. מסך זה עשוי לשלב זו פעם נוספת חלון נפרד להצגת התראות ומידע חשוב ללא צורך בהדלקת תצוגת המסך כולה, אם כי הפעם לא נראה שזה יגיע בתצוגה הנפרדת מהתצוגה הראשית, אלא בהפרדה תוכנתית.

בצד המולטימדיה של המכשיר אנו מצפים לראות מערך צילום הכולל שני חיישני 13 מגה-פיקסל, בדומה לזה שנחשף עם ה-G6 מוקדם יותר השנה, מערך מיקרופונים היקפי להקלטת אודיו ורכיב Quad DAC להמרת אותות דיגיטליים לאנלוגיים.

בתמונה שפירסם יצרן כיסויים לטלפונים אנו יכולים לראות כיצד עשוי להיראות גבו של ה-LG V30, כאשר ניתן להבחין בזוג חיישני הצילום ובחיישן הביומטרי המשמש לקריאת טביעות אצבע משולבים בצידו האחורי של המכשיר.

LG V30 (הדמיה)
LG V30 (הדמיה, מקור: dfordesign)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים