Telltale מכריזה על שלוש עונות חדשות למשחקיה

Batman: The Enemy Within (תמונה: Telltale)

שנייה לפני שהם מגיעים לכנס קומיק-קון בסאן דייגו, המפתחים מ-Telltale הכריזו על שלוש עונות חדשות למשחקים הקודמים שלהם : Batman, The Wolf Among Us ו-The Walking Dead .

Batman : The Enemy Within

בעונה הקודמת ראינו כיצד העלילה מתפתחת לא רק דרך עיניו של באטמן, אלא גם דרך עיניו של ברוס ווין. בדרך גילינו כמה דברים שאולי לא היינו רוצים לגלות וזעזעו את עולמו של איש העטלף. בעונה החדשה יצטרף לארסנל האויבים גם איש החידות (הרידלר) שיאתגר את באטמן בדרכיו שלו וייתכן שכמה אויבים וותיקים מהעונה הקודמת יעשו קאמבק.

העונה החדשה תגיע אלינו ממש עוד מעט, ב-8 באוגוסט, וניתן לבצע הזמנה מוקדמת דרך האתר של Telltale, למרות שהמשחק יגיע גם אל שירותים כמו GOG ,Steam, לקונסולות של מיקרוסופט וסוני ולטלפונים חכמים. נכון לעכשיו לא הוכרזה גרסה ל-Switch, אבל בהחלט ייתכן שהיא תוכרז בעתיד.

המתים המהלכים

במהלך סרטון ההכרזה, היוצרים והמדבבת של קלמנטיין מסבירים כיצד דמותה התפתחה במהלך העונות הודות לפידבק של השחקנים, במיוחד בעונה השנייה בה השחקנים היו צריכים לקבל כמה החלטות בלתי אפשרויות לגביה.

בעונה הרביעית, שתהיה גם העונה האחרונה, נשוב ונגלם את קלמנטיין בחלק האחרון של המסע שלה (כפי שראינו בסוף העונה השלישית). בינתיים אין שם רשמי לעונה (הטיזר מתייחס אליה בתור “העונה האחרונה”, אך ייתכן שהשם הרשמי יהיה שונה) והיא תצא מתישהו במהלך 2018.

The Wolf Among Us

The Wolf Among Us נחשב לאחד המשחקים היותר מוצלחים של Telltale בשנים האחרונות והמעריצים רצו עוד. העונה החדשה שתיקרא פשוט “עונה 2” ותגיע מתישהו במהלך 2018. מעבר לזאת, לא נחשפו פרטים נוספים אודות העלילה.

את ההכרזה המלאה לכל שלושת המשחקים אפשר לראות בסרטון למטה:

ואיפה משחקי הכס?

Telltale הודיעו כבר בסוף 2015 שהם רוצים לפתח עוד עונה של משחקי הכס, אך בינתיים לא שמענו על כך שום דבר נוסף למרות שסדרת הטלוויזיה רק נעשית יותר ויותר פופולארית מעונה לעונה. השתיקה של החברה בנושא גם השנה מעלה את החשש שאולי מדובר בביטול שקט של משחק ההמשך. (המשחק המקורי לא נחשב לאחד המוצלחים).

הזדמנות נהדרת להשלים פערים

אם פספסתם את אחד מהמשחקים של Telltale, זו הזדמנות מצוינת להשלים פערים ולקנות כמעט את כולם במחיר משתלם במיוחד דרך ה-Humble Bundle.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים