יוצרי משחקי הכס עובדים על Confederate – סדרה חדשה בהיסטוריה אלטרנטיבית

לוגו HBO

ספקית התוכן האמריקאית HBO הכריזה על סדרה חדשה שהפקתה החלה. הסדרה נקראת Confederate, והיא פרי מוחם של דייוויד בניוף (David Benioff) ודי. בי. וייס (D.B. Weiss), יוצרי “משחקי הכס”.

בזמן ש”משחקי הכס” מתקרבת לקיצה, וייס ובניוף כבר מחפשים את הפרויקט הבא שיוכלו להרים. עם הניסיון והמוניטין שהם צברו ביחד בסדרת הפנטזיה המצליחה ביותר בכל הזמנים, נדמה ששום דבר לא יעמוד בדרכם אל הפרויקט הבא. סיפור Confederate הוא סיפור מקורי שלהם, אשר יעקוב אחר האירועים שמובילים למלחמת האזרחים השלישית של ארצות הברית. בעולם של Confederate המדינות הדרומיות התנקו מארצות הברית המאוחדת, ומיסדו את העבדות כמוסד ממלכתי. בסדרה יופיעו דמויות משני צידי המתרס – מעבדים ולוחמי חירות ועד פוליטיקאים ועיתונאים.

ההכרזה על הסדרה הגיעה מנשיא HBO קייסי בלויס (Casey Bloys), שאמר: “בזמן ש’משחקי הכס’ המבריקה מתקרבת לעונתה האחרונה, אנחנו נרגשים מכך שנמשיך לעבוד עם דן ודייוויד, בידיעה שכל נושא שהם יקחו יתפתח לסדרה ייחודית ושאפתנית”.

דן ודייוויד עצמם נרגשים לא פחות. “דיברנו על Confederate במשך שנים”, הם אמרו, “במקור כרעיון לסרט. אך הניסיון שלנו עם ‘משחקי הכס’ שיכנע אותנו שאף אחד לא מציע קנבס גדול או טוב יותר לסיפור מ-HBO”.

לצד וייס ובניוף יתייצבו נישל טרמבל ספלמן (Nichelle Tramble Spellman), כותבת “האישה הטובה”, ומלקולם ספלמן (Malcolm Spellman), כותב “אמפייר”. הפקת Confederate תתחיל עם סיום העונה האחרונה של “משחקי הכס” בשנה הבאה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים