טריילר קומיק קון של ליגת הצדק חושף עוד פרטים על הנבל

ליגת הצדק (תמונה באדיבות אולפני האחים וורנר)

במהלך כנס קומיק קון בסן דיאגו הוצג טיילר “הצצה” אקסקלוסיבי ל”ליגת הצדק” (Justice League), סרט האנסמבל הגדול של גיבורי DC שצפוי לצאת לקראת סוף השנה. הטריילר מציג כמה קטעי אקשן חדשים, ומתמקד בגעתו של הנבל של הסרט לכדור הארץ – סטפנוולף (Steppenwolf).

סטפנוולף שייך לגזע חייזרים שנקרא “האלים החדשים”, והוא יצור רב עצמה שמוביל את הצבאות המכונפים של הכוכב אפוקוליפס (Apokolips). הוא הופיע כבר למעשה פעם אחת בגרסת הבמאי המורחבת של “באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק”, מתקשר עם לקס לות’ר. אך זו הייתה גרסה ממוחשבת בלבד, שהופיעה כתמונה. כעת יש לו קול, ושחקן שמשחק אותו.

את סטפנוולף יגלם קיארן היינדס (Ciaran Hinds), המוכר בעיקר כיוליוס קיסר מהסדרה “רומא” וכמאנס ריידר מ”משחקי הכס”. למרות שהוא לוהק, בטיזר החדש אנחנו רואים רק הבזקים קטנים של סטפנוולף, ושומעים את קולו. הוא מתאר את כדור הארץ כעולם חלש, עולם שאין לו מגנים, עולם שיוחרב בקלות. בין הגרזן העצום שלו לצבא הענקי שלו, חברי ליגת הצדק הטרייה יעמדו מול אתגר שהם לא חלמו עליו.

הטריילר גם מחבר את עולמות הגיבורים בצורה יותר ברורה. כעת, אחרי “וונדר וומן”, הטריילר מציג לנו את דיאנה בלובר, מציג לנו את אי האמזונות תמיסקירה כאחד המקומות הראשונים אותם סטפנוולף תוקף, ומראה כיצד המשאבים של באטמן במלואם נגישים לחברי הליגה, כולל אלפרד עצמו.

בסוף הטריילר אלפרד מדבר עם דמות לא ידועה, מישהו שאמר שיבוא לעזור. השערה נפוצה אחת היא שמדובר בסופרמן שחזר מהמתים. השערה אחרת, שמתבססת על רמזים שניתנים בטריילר עצמו היא שמדובר בפנס הירוק (Green Lantern). יתכן אף שאלה שניהם. לפי מיטב מסורות הטריילרים, זאת תעלומה שתפתר כנראה בקרוב, באחד מהטריילרים הבאים.

“ליגת הצדק” צפוי לעלות למסכים ב-17 בנובמבר בארצות הברית.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים