מבחן ביצועים חושף את מפרטו הטכני של ZTE Nubia Z17 Lite

ZTE Nubia Z17 Mini ZTE Nubia Z17 Mini

מאז החלה השנה הספיק נוביה, מותג הסמארטפונים הסיני הנמצא בבעלות ושליטה חלקית של ZTE, לחשוף את סדרת מכשירי הדגל Nubia Z17, שבמרכזה שני סמארטפונים: Z17 ו-Z17 Mini. כעת, נראה כי היצרנית הסינית עשויה לחשוף חבר שלישי לסדרה שיפנה לשוק הביניים, כך על פי מגוון הדלפות שמצאו דרכן אל הרשת לאחרונה.

המכשיר הופיע במבחן הביצועים GeekBench שם הוא נחשף תחת שם הקוד UBIA NX591J, בעודו משלב את מערכת השבבים Snapdragon 617 הכוללת 8 ליבות Cortex-A53 בתדר ליבה מירבי העומד על 1.5GHz יחד עם המאיץ הגרפי Adreno 405. כמו כן, המכשיר יכלול רכיב זיכרון פעולה (RAM) בסך 6 גיגה-בייט וירוץ על גבי מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.1.1 נוגט.

על פי הערכות וכן בהתאם להדלפה שמצאה דרכה אל הרשת דרך משרד התקשורת הסיני, TENAA, לפני זמן לא רב, יקרא המכשיר בשם ZTE Nubia Z17 Lite, וישתף קווי עיצוב רבים עם שאר אחיו בסדרה. הוא כולל מבנה מתכת מלא ובגבו משלב קורא טביעות אצבע כמו גם מערך צילום כפול בעל שני חיישנים ברזולוציית 23 ו-12 מגה פיקסל.

עוד יציע המכשיר מסך בגודל 5.5 אינץ’ וברזולוציית Full HD 1080P, זיכרון אחסון בסך 64 גיגה-בייט וסוללה בלתי ניתנת להחלפה בקיבולת 3,200mAh. מימדי המכשיר, כך על פי רישומי TENAA, יעמדו על 152.8 מ”מ אורך, 72.55 מ”מ רוחב, 7.95 מ”מ עובי ומשקל של 169 גרם. מועד הכרזתו אינו ברור בשלב זה, אך כפי שנראה ייתכן מאוד כי הדבר יתרחש בקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים