טריילר חדש לת’ור ראגנארוק מגיע לקומיק-קון

ת’ור: ראגנארוק (תמונה באדיבות פורום פילם)

במהלך כנס קומיק-קון בסן דייגו הציגה מארוול טריילר חדש ל”ת’ור: ראגנארוק” (Thor: Ragnrarok), הסרט שיחתום את טרילוגיית ת’ור ויאיים להביא איתו את סוף העולם האסגארדי. בטריילר החדש אנו רואים כיצד ת’ור, לצידם של חברים חדשים וותיקים כאחד, נלחם על עתידה של ממלכת האלים הנורדים החרבה.

לאחר הקרב בין ת’ור להאלק בזירה נראה שברוס באנר חוזר לעצמו, אך כרגיל לא זוכר הרבה מהזמן שלו בתור האלק. זו גם הופעתו הראשונה של מארק רופאלו (Mark Ruffalo) בדמות עצמו, שכן עד עכשיו ראינו רק את האלק בטריילרים. ללא פטיש קסום אך עם היצור הכי חזק בגלקסיה, ת’ור חוזר לאסגארד בכדי להציל אותה מהלה, אלת המוות אותה משחקת קייט בלאנשט (Cate Blanchett).

אנו רואים שוולקירי, אותה משחקת טסה תומפסון (Tessa Thompson), תילחם גם היא לצד ת’ור, למרות שבטריילרים קודמים היא זו שנצפתה מביאה אותו להילחם בזירה כנגד רצונו. הם ישחררו את לוקי, וילכו ביחד להציל את אסגארד. אנו רואים עוד רגעים של היימדאל, האל רואה-הכל המגולם על ידי אידריס אלבה (Idris Elba). נאמנותו תמיד הייתה לאסגארד, אך בטריילר לא רואים אותו נלחם לצד ת’ור וחבריו. ככל הנראה הוא נלחם במחתרת נפרדת, עוד לפני שת’ור חוזר הביתה.

מצד הלה אנו רואים באופן ברור יותר את בן בריתה, האל התליין סקרג’, שמשוחק על ידי קארל אורבן (Karl Urban) מ”השופט דרד” וסרטי “סטארטרק”. מי שעוד לא ראינו זה דוקטור סטיבן סטריינג’, שצפוי לבוא לעזרתו של ת’ור גם הוא, אך כרגע לא ברור כיצד ובאיזה שלב.

“ת’ור: ראגנארוק” צפוי לעלות למסכים בישראל ב-2 בנובמבר הקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים