וונדר וומן 2 הוכרז בקומיק קון

גל גדות מתוך "וונדר וומן" (תמונה באדיבות גלובוס מקס) גל גדות מתוך “וונדר וומן” (תמונה באדיבות גלובוס מקס)

אולפני האחים וורנר הכריזו במסגרת כנס קומיק קון בסן דייגו על סרט המשך ל”וונדר וומן” (Wonder Woman) המצליח בכיכובה של גל גדות ובבימויה של פאטי ג’נקינס (Patty Jenkins).

הודעה זו לא מפתיעה, שכן “וונדר וומן” הוא אחד הסרטים המצליחים ביותר של וורנר בכל הזמנים. בתחומי ארצות הברית, הוא הסרט השלישי המכניס ביותר של וורנר, עם צפי הכנסות של מעל 389 מיליון דולר בבית. הוא מוריד מהמקום השלישי את “הארי פוטר ואוצרות המוות: חלק 2”, שעמד במשבצת עם 381 מיליון דולר. במקום הראשון והשני נמצאים “האביר האפל” ו”עלייתו של האביר האפל” של כריסטופר נולאן.

בנוסף, “וונדר וומן” הוא הסרט המצליח ביותר שבויים לבד על ידי אישה, לא רק בתחום גיבורי העל וסרטי הקומיקס אלא בתחום הקולנוע כולו. ההצלחה של “וונדר וומן” הייתה משמעותית מעט פחות מעבר לים, היכן שהוא הכניס 390 מיליון דולר. לרוב כ-60% מהכנסותיהם של סרטי קומיקס מגיעות מחוץ לארה”ב, אך זה לא המקרה הפעם. בסה”כ הכניס הסרט עד כה קרוב ל-780 מיליון דולר.

מדד נוסף בו “וונדר וומן” מצטיין הוא משך ההקרנה הארוך מהרגיל שלו. “וונדר וומן” עדיין מוקרן בבתי קולנוע רבים, כחודשיים לאחר עלייתו למסכים, וצפוי להיות מוקרן עמוק אל תוך אוגוסט. זהו משך ההקרנה הארוך ביותר לסר גיבורי על ב-15 השנים האחרונות.

אין שום פרט נוסף על “וונדר וומן 2” בשלב הזה, אך ברור שגל גדות תופיע בו שוב, וקשה להאמין שהוא לא יבויים על ידי ג’נקינס, לאחר שהמותג הוצמד בצורה כה אפקטיבית לשמה כבמאית.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים