טריילרים מקומיק קון לסדרות גיבורי העל של CW

גיבורי העל של DC (תמונה: CW) גיבורי העל של DC (תמונה: CW)

במהלך כנס קומיק קון הציגה רשת The CW טריילים חדשים לארבעת סדרות גיבורי העל שלה המתרחשות ביקום גיבורי DC המשותף – “החץ” (Arrow), “הברק” (The Flash), “סופרגירל” (Supergirl) ו”אגדות המחר” (DC’s Legends of Tomorrow).

ספויילרים לעונות הקודמות של הסדרות בהמשך הכתבה

ב”חץ” נראה שחלק מהדמויות שרדו את הפיצוץ באי בסוף העונה האחרונה. הטריילר מתחיל בלהזכיר כיצד נגמרה העונה החמישית, וממשיך כבר בסצנות מהעונה השישית, הבאה. שתי הקנריות השחורות עדיין בחיים, וכבר בטריילר עצמו נצפים עימותים ביניהן. שורד נוסף הוא סלייד ווילסון/דת’סטרוק, שלא ברור אם עזר לחברי הצוות של אוליבר להנצל, או שמא נטש אותם, ואילץ אותם להנצל בכוחות עצמם. האם אוליבר וסלייד ימשיכו לעבוד ביחד, או שמא הם יריבים שוב?

עונה 6 של “החץ” תעלה לשידור ב-12 באוקטובר.

הצוות של “הברק” מתמודד עם חיים ללא בארי אלן, אחרי שהוא עזב את הצוות שלו, את חבריו ואת ארוסתו. הם לומדים להתמודד עם האתגרים שלו בלעדיו, אלא שנבל חדש מציב בפניהם אולטימטום – עליהם להביא את בארי אלן אליו, או שהוא יחריב את העיר כולה. הם מבינים שאין להם ברירה אלא למצוא את בארי וללכוד אותו, אך איריס לא נראית מרוצה מהעניין בכלל.

עונה 4 של “הברק” תעלה לשידור ב-10 באוקטובר.

לאחר ההחלטה הקשה שלה בסוף העונה השניה, קארה מתקשה להמשיך לשמור על הזהות הכפולה שלה. היא טוענת שזו הייתה טעות. נדמה ש”סופרגירל” הנעימה והקלילה יחסית לוקחת תפנית אפלה מאד בעונה השלישית. אחד מהנבלים החדשים של הסדרה, מורגן אדג’, מופיע, מגולם על ידי אדריאן פסדאר (Adrian Pasdar) מ”גיבורים” ו”סוכני ש.י.ל.ד.”.

דמות חדשה שתצטרף לקאסט של הסדרה העונה תהיה Psi, מנטאליסטית חזקה שתהווה אויבת עבור סופרגירל. את תפקידה של Psi תגלם יעל גרובלס, שעד עתה הופיעה בסדרה אחרת ברשת CW, “ג’יין הבתולה”. בשלב זה לא ברור האם דמותה של גרובלס תשתתף בפרקים בודדים או שתקבל תפקיד משמעותי יותר שייפרס למשך העונה ואולי יזלוג גם מעבר.

עונה 3 של “סופרגירל” תעלה לשידור ב-9 באוקטובר.

גיבורי “אגדות המחר” שיבשו לחלוטין את רצף הזמן בתום העונה השניה. כעת, בעונה השלישית, נדמה שבמקום לרדוף אחרי נבלים בזמן, עליהם לנקות אחרי עצמם ולסדר את הזמן עצמו. הם יסתובבו בעולם בו תופעות מזמנים שונים מתקיימות בו זמנית, כגון דינוזאורים המתהלכים בעיר עתידנית. אך זה לא אומר שאין עוד נבלים שיקשו עליהם בביצוע המשימה.

עונה 3 של “אגדות המחר” תעלה לשידור ב-10 באוקטובר, מיד לאחר הבכורה של “הברק”.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים