נטפליקס חושפת טריילר חדש למסע בין כוכבים: דיסקברי

תמונה באדיבות CBS

במהלך כנס קומיק קון חשפה נטפליקס טריילר חדש לסדרת “מסע בין כוכבים” (Star Trek) החדשה, “דיסקברי” (Discovery). הטריילר מציג בפנינו בצורה יותר ברורה מה יהיה האירוע הטראומטי הגדול שנרמז בטיזרים הקודמים.

הטריילר מתמקד בגיבורת הסדרה, הקצינה מייקל ברנהאם, אותה מגלמת סונקה מרטין-גרין (Sonequa Martin-Greene). כפי שכבר היה ידוע, ברנהאם אינה הקפטן של הדיסקברי, אך היא גיבורת הסדרה, בניגוד למסורת לפיה הקפטנים של הספינות הם לרוב הדמויות המרכזיות בסדרות “מסע בין כוכבים”.

בטיזרים קודמים ראינו שהסדרה מתקיימת לפני הסדרה המקורית, בתקופה בה הפדרציה פוגשת לראשונה את האימפריה הקלינגונית. במפגש בין חללית הדיסקברי לקלינגונים אנו רואים שמתרחש עימות רציני, המייצר תקרית דיפלומטית שמובילה, ככל הנראה, למלחמה בין הקלינגונים לפדרציה.

לא ברור בדיוק כיצד ולמה, אך נדמה שברנהאם אחראית באופן חלקי לתקרית זו. קפטן לורקה, אותו משחק ג’ייסון אייזקס (Jason Isaacs) מסרטי “הארי פוטר” מציע לה הזדמנות לתקן את הנעשה ולהחזיר את הגלקסיה למצב שלום. נראה ש”דיסקברי” תהייה סדרה שתעסוק פחות במסעות בין כוכבים לא ידועים, ויותר בסיפור לינארי על תקרית אחד גדולה ומרכזית בהיסטוריית עולם “מסע בין כוכבים”.

“מסע בין כוכבים: דיסקברי” תעלה לשידור ב-24 בספטמבר בארצות הברית וקנדה דרך שירות הצפיה הישירה CBS All Access, וב-25 בספטמבר בשאר העולם דרך נטפליקס. שאר פרקי הסדרה ימשיכו לצאת לנטפליקס יום אחרי עלייתם באמריקה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים