גאדג’טי מפנק: כתבו משפט מחץ בתגובות ואולי תזכו ב-Samsung Galaxy Pro (התחרות עוברת לאתר)

אתר גאדג’טי בשיתוף עם סאני תקשורת, יבואנית מכשירי הסלולר והטאבלטים של סמסונג בישראל, מחלקים לכם במתנה את הסמארטפון החדש Samsung Galaxy Pro המותאם לקהל עסקי וצעיר כאחד, וגם אוזניית Bluetooth.

איך זוכים?

כל מה שצריך לעשות זה להגיב כאן בתחתית הכתבה סלוגן (משפט מחץ) מייצג למכשיר הגלקסי פרו שהגיע ארצה. צוות גאדג’טי יבחר את הסלוגן המקורי והטוב ביותר וחברת סאני תקשורת תעניק במתנה את הסמארטפון החדש למקום הראשון ואוזניית Bluetooth למקום השני. שימו לב: חובה למלא את שדה המייל בתגובות על מנת שנוכל ליצור קשר עם הזוכים (כמובן שפרטיכם נשארים חסויים).

כללי המבצע

  • המבצע יערך מיום שני ה-11.7.11 וליום שני ה-25.7.11, בסופו צוות גאדג’טי יבחר את הזוכים במקום הראשון והשני. שמות הזוכים יפורסמו כאן באתר ואף יקבלו מאיתנו הודעה פרטית בפייסבוק.
  • כל מתמודד רשאי להציע מספר סלוגנים, בתנאי שכל אחד מהם יהיה כתוב בפוסט נפרד.
  • אותו המתמודד לא יוכל לזכות בשני הפרסים.
  • במקרה של סלוגנים זהים אשר נכתבו על ידי שני מתמודדים שונים, ייחשב הסלוגן כשל המתמודד שכתב אותו קודם על הקיר שלנו בפייסבוק.
  • במקרה של אי מענה של אחד הזוכים תוך שבעה ימים מרגע ההודעה על הזכיה, יועבר הפרס למקום הבא אחריו (הראשון-לשני, השני-לשלישי וכך הלאה).

* הפרס מתנת סאני תקשורת; אין אתר גאדג’טי אחראי לטיב המוצר או לתמיכה בו; המוצר נשלח ישירות מצוות גאדג’טי; שמות הזוכים יפורסמו ב-25.7.11; הזוכה במקום הראשון יקבל מכשיר סמארטפון Samsung Galaxy Pro שאינו נעול לרשת סלולארית; הזוכה במקום השני יקבל אוזניית Bluetooth; אתר גאדג’טי שומר לעצמו את הזכות לשנות את תנאי המבצע.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים