HP Zeen, הטאבלט האנדרואידי של HP צולם בסין; לא ישווק כנראה כיחידה עצמאית

רק לפני שלושה ימים ראינו את תמונתו הרשמית הראשונה של טאבלט ה-Zeen הנספח למדפסת ה-Zeus של HP, והלילה קיבל צוות Engadget שתי תמונות של המכשיר בפעולה. מסתבר שה-Zeen מסתובב לו בסין בגרסא כמעט סופית, עם מערכת ההפעלה אנדרואיד שהולבשה בממשק ה-TouchSmart של HP.

המקור אמר שהטאבלט האמריקאי לא כולל גישה לחנות האפליקציות של גוגל, אלא מגיע עם מבחר יישומים שפותחו ככל הנראה במיוחד עבורו, וביניהם לקוח מייל, אינטגרציה של שירותי Yahoo! (למה?), פייסבוק ואפליקציות של רשתות טלוויזיה שונות וחברת הסרטים DreamWorks. כמו כן כולל המכשיר אפליקציית הדפסה (אחרי הכל, הוא משווק כחלק ממדפסת), אפליקציית קופונים ואפליקציית קורא”ל.

הבשורה הרעה: לפי המקור, החברה, שכבר הבהירה השנה עשרות פעמים כמה היא בונה על WebOS כמערכת הפעלה למכשירים שונים, לא מתכוונת לתת ללקוחות אפשרות לרכוש את ה-Zeen האנדרואידי כיחידה עצמאית. אבל מצד שני, 300 דולר לטאבלט 7 אינצ’ פלוס מדפסת הוא מחיר זול בהרבה מאלו של המתחרים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים