הנאנו והטאץ’ החדשים מגיעים לידי Engadget, אנחנו מקבלים סקירה מקיפה

במשך היום אמורה להשתחרר גרסה 4.1 של מערכת ההפעלה iOS והאייפודים החדשים אמורים להגיע לחנויות בחו”ל. אתרים מסוימים, ביניהם Engadget, כבר השיגו את המכשירים הנחשקים והעלו סקירה מקיפה. החלטתי ללקט מהסקירה של Engadget כמה נתונים מעניינים ולהציג לכם אותם כאן.

נתחיל עם ה-iPod Touch: מבחינת חומרה, האייפוד טאץ’ החדש מהווה שדרוג משמעותי. קיבלנו כאן מעבד A4, מצלמה אחורית ומצלמה קדמית לשיחות וידאו (FaceTime), וגם מסך Retina חדש, זהה לזה של האייפון 4, בעל רזולוציה זהה וצפיפות פיקסלים זהה. אך לאחר בדיקה מקיפה של Engadget נמצא כי מזוויות מסוימות, אפשר לראות שאיכות המסך של האייפון 4 מרשימה יותר משל אחיו הקטן, הטאץ’.

שלא תבינו לא נכון – המסך החדש של הטאץ’ איכותי ביותר, והמשתמש הפשוט לא ירגיש יותר בהבדל בינו לבין מסך ה-Retina של האייפון 4, אך Engadget מדגישים בכל זאת שלמרות שלשני המסכים אותו שם, צפיפות פיקסלים ורזולוציה של 960X640, הם לא זהים לחלוטין.

המצלמה של האייפוד טאץ’ החדש מסוגלת להסריט וידאו ברזולוציה של 1280×720 ולצלם תמונות באיכות מעולה. אנגאדג’ט העלו עבורנו כמה תמונות שצולמו בעזרת האייפוד טאץ’ החדש וגם סרטון וידאו קצר. (לכל התמונות)

[viddler id=3de33dd9&w=545&h=349]

כעת נעבור לנאנו: הנאנו החדש איבד יכולות ואיכויות רבות שהיו לו בדגם הקודם, ביניהן המצלמה הקטנה והאפשרות לניגון וידאו. צורתו השתנה לגמרי, ואפשר אף לומר שהנאנו החדש הפך דומה יותר ל-Shuffle מאשר לדגם הנאנו הקודם. ובכל זאת, קיבלנו מסך מגע חדש, תפסן אחורי לחולצה וצורה מרובעת ונוחה המאפשרת “ללבוש” את המכשיר כמעט בכל דרך. האם כל השינויים האלה באים לטובה או לרעה? אני אישית חושב שלטובה.

לפניכם סקירת הוידאו ל- iPod Nano החדש:

[viddler id=90492021&w=545&h=349]


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים