נוקיה: אנחנו חוזרים – ובגדול – בתערוכת MWC 2012

אירוע MWC (ר”ת Mobile World Congress) המתקיים בברצלונה מדי שנה הוא אחד האירועים החשובים יותר של עולם הניידות והגאדג’טים אליו מגיעות מאות חברות ויצרניות, לרבות המנכ”לים והנשיאים שלהן, ומציגות בפני העולם לראשונה (לפחות כך הן משתדלות) את הפיתוחים והתכנונים האחרונים שלהן. כך למשל הכריזה נוקיה ב-2010 על שיתוף הפעולה עם אינטל ועל מערכת ההפעלה MeeGo ובשנה שעברה על שיתוף הפעולה ההדוק עם מיקרוסופט.

>> צפו בסיקור המלא של גאדג’טי מתערוכת MWC 2011

בניגוד לשנתיים האחרונות, בהן הציגה נוקיה את מחשבותיה וכוונותיה בלבד, 2012 תהיה ככל הנראה מעט שונה, עם מוצרים שכבר ניתן לאחוז בהם. על פי ציוץ מאת מארק סקוואיירס, בכיר בחברה, נוקיה חוזרת בגדול לאירוע MWC ותציג תערוכה ענקית במתחם ה-App Planet של האירוע, בנוסף למסיבת עיתונאים גדולה שיערוך מנכ”ל ונשיא החברה, סטיבן אילופ.

אין לנו ספק בכלל שבאירוע יוצגו מכשירי Windows Phone עם חותמת של נוקיה, אמנם אין זה אומר שיהיה מדובר במכשירים חזקים במיוחד, הרי כבר שמענו שמערכת ההפעלה Windows Phone 7.x Tango תיועד למכשירים “זולים” ורק Windows Phone 8 Apollo, שמועד שחרורה עדיין לא ידוע, תוכל להציע למשתמשים מכשירי הארד-קור מבית נוקיה.

להערכתנו, נוכל לראות באירוע עוד כמה מכשירי סימביאן חדשים, שכן אילופ הבטיח במהלך אירוע ההכרזה על Nokia N9 שעד ליוני 2012 יושקו עוד עשרה מכשירי סימביאן, אחד מהם – Nokia 500 – כבר הוכרז, אך יש עוד כמה לא מוכרזים שיקבלו את הבכורה שלהם ככל הנראה בברצלונה, אם לא לפני כן. ומה לגבי טאבלטים? אין לדעת… אך מנקודת המבט האישית שלי, על נוקיה לסתום את הבור אליו היא נפלה, ורק לאחר מכן לנסות ולהיכנס לשוק נוסף.

אירוע MWC 2012 יתקיים בברצלונה בין התאריכים 27 בפברואר עד 1 במרץ.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים