הודלף: Motorola Atrix 2 בתמונות יח”ץ ראשונות, פרטים חדשים ו-Lapdock 100

שוב מוטורולה, שוב Thisismynext ושוב הדלפה של מכשיר חדש. המודלף הפעם הוא ה-Motorola Atrix 2, שכונה בעבר Atrix HD ובתוך החברה “Edison”, כעת האתר מאשר את השם הראשון שימשיך איתו. ה-Atrix 2 נמצא בדרכו לרשת AT&T האמריקאית עם מפרט שהפך לסטנדרט בשוק הגבוה הכולל: מסך 4.3 אינץ’ qHD (ולא HD כמו שהודלף תחילה), מצלמה 8 מגה-פיקסל עם פלאש LED, זיכרון פנימי 1GB RAM, זיכרון מובנה 8GB, חריץ MicroSD עד 32GB ותמיכה ב-LTE. מעבד המכשיר לפי השמועות יהיה מסדרת OMAP 4 של TI, מקורות שלנו אישרו מעבד כפול ליבה 1.5Ghz אולם את הדגם עצמו לא.

המוטורולה Atrix 2, כמו האטריקס הראשון, יתמוך בסביבת הלינוקס Webtop על שלל אביזריה כמו תושבת המדיה וה-Lapdock (תחנת עגינה בצורת לפטופ). אולם הגרסה החדשה של הלפדוק, המכונה Lapdock 100, בעלת עיצוב שונה מהמקורית שהושקה עם ה-Atrix ובגודל של 10.1 ולא 11.6. הפעם, החיבור למכשיר לא יהיה בעגינה ישירה אם כי באמצעות כבל, מה שאומר שמוטורולה לא יצטרכו לייצר תושבת לפטופ חדשה במתאימה לכל מכשיר. גרסה זו של ה-Lapdock צפויה להתאים גם למכשיר ה-Motorola Droid RAZR או Spyder עליו פרסמנו מוקדם יותר היום.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים