Dell הציגה את Inspiron Duo – רובוטריק ההופך מנטבוק לטאבלט, שיושק עוד השנה

בלילה שבין שלשום לאתמול, בזמן שהעולם הטכנולוגי עמד דום לקראת אירוע התשוקות של HTC והשקת הבטא של IE9, הצליחה דל, בפעם המי-יודע-כמה, לעורר מהומה גדולה סביב מוצר חדש שאף אחד אפילו לא בטוח שהוא באמת שימושי. בפעם הקודמת היה זה ה-Streak – הכלאה בין סלולרי גדול-מדי לטאבלט קון-מדי, שהושק בינתיים בבריטניה וכבר הפך להצלחה. הפעם עשו זאת האמריקאים עם מחשב שהוא גם נטבוק וגם טאבלט.

הרובוטריק החדש, שהוצג במסגרת השקת מעבד ה-Atom N550 כפול-הליבה, עונה לשם Inspiron Duo, וכשהוא פתוח הוא נראה בדיוק כמו כל נטבוק אחר, עם מסך 10 אינצ’ המריץ את מערכת ההפעלה Windows 7 Premium. אך בתנועה אלגנטית ניתן לסובב את המסך שלו בתוך המסגרת, “להשכיב” אותו על המקלדת ולהפכו לטאבלט מן השורה. לא נמסרו פרטים נוספים אודות המכשיר – לא מהצד הטכני ולא מהצד השיווקי – מלבד כוונתה של Dell להביאו לשוק עוד השנה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים