אפל חושפת iPhone 4 8GB מוזל ומורידה את מחיר ה-iPhone 3GS

לאחר ההכרזה על דגם ה-iPhone 4S אפל חשפה דגם חדש וזול של ה-iPhone 4, זהו למעשה אותו אייפון 4 רק כעת בגרסת 8GB מוזלת שתעלה $99. אפל אפילו בחרה לשמור על דגם iPhone 3GS הותיק שיהיה בחינם. כמובן המחירים הללו כוללים התחייבות לשנתיים באחת מחברות הסלולר האמריקאיות. למרות זאת אנו צופים כי המחירים ללא התחייבות של הדגמים הישנים ירדו גם הם, אך כעת לא ידוע באיזה אחוז.

למי שדווקא עכשיו מעוניין לקנות את ה-iPhone 4 (אנחנו בספק אם מישהו ירכוש כעת את דגם ה-3GS) יוכל ליהנות ממפרט הכולל: מעבד A4 חד ליבתי 1Ghz ומצלמת 5 מגה-פיקסל, אך ישמח לדעת כי גרסת מערכת ההפעלה החדשה, iOS 5, תגיע גם לדגם הנ”ל. מה שאומר שיהיה ניתן ליהנות מכל האפשרויות החדשות שמציעה הגרסה החדשה. חברות הסלולר הישראליות בזמן האחרון מציעות המון מבצעים מושכים ואטרקטיבים עבור ה-iPhone 4 (למרות שעברה שנה ומספר חודשים מאז השקתו) אז אנו לא מאמינים שהצרכן הישראלי אכן ירגיש את הורדת המחירים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים